vonneke schreef:ze zullen gewoon van alles passen op je paard en dan komt er vast wat passends voor jullie.
Of niet.
Op mijn Fries met heel normale bouw, maar ietwat korte rug, konden ze geen zadel van passende lengte voor maken.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Albert schreef:sandra1977 schreef:Ik heb maar even gevraagd hoe het zit met mijn zadel, zeker nu het leenzadel steeds meer begint te schuiven. Heb het idee dat hier qua opvulling wel het een en ander bijkan. Heb het geprobeerd op te lossen met dik dekje en/of bontje maar dit is niet meer afdoende. Heb nog geen reactie gehad van hem.
Hier is het leenzadel gisteren aangepast omdat het begon te schuiven, met een beetje mazzel is het bestelde zadel er binnen nu en een maand...
nadita schreef:vonneke schreef:ze zullen gewoon van alles passen op je paard en dan komt er vast wat passends voor jullie.
Of niet.
Op mijn Fries met heel normale bouw, maar ietwat korte rug, konden ze geen zadel van passende lengte voor maken.
nath01 schreef:vonneke schreef:Of niet.
Met welk zadel ben je uiteindelijk wel geslaagd dan voor je Fries?