degenen die nog op zoek zijn naar een paarse variant van de Rossner : Ik heb een full, paarse, die enkel is gedragen bij het passen. Dus zo goed als nieuw Mocht je interesse hebben of een foto : pb me maar
Ik zit te twijfelen tussen dit hoofdstel en dan in de kleur zwart of grijs, maar er staat ook een hoofdstel met croco neus- en frontriem op en die vond ik ook gaaf, alleen vind ik het jammer dat dan de neusriem en frontriem bruin is en de rest zwart.
En ik woon niet echt in de buurt van een divoza maar wil ze wel graag eerst even in het echt zien.
Voor de liefhebbers, ik heb nog steeds een zo goed als nieuw (slecht één keer gepast) zwart Rossner lakhoofdstel te koop staan in maat cob Voor 35 Euro mag het hoofdstel weg
Is er ook nog een licht- en donker grijze dan? Dat verschil wil ik ook wel eens zien! Ik ben benieuwd hoe het staat en of het niet een beetje apart kijkt, grijs. De rest van het hoofdstel is gewoon zwart toch? Ik zit echt te twijfelen, ik heb een zwart zadel en zwarte laarzen met een grijze cap en een grijs jasje voor wedstrijden. Daarom lijkt grijs me wel leuk erbij maar ik vraag me af hoe dit staat.
En die croco lijkt me ook heel mooi maar ik vind het jammer dat de neusriem dan bruin is want ik heb eigenlijk niks bruins, alleen bij m'n springset maar daar heb ik al een mooi hoofdstel bij.
EvitaHitalia: Ik heb het hoofdstel gekocht voor mijn vorige merrie (een KWPN'er), Unique uit mijn profiel. Zij paste het hoofdstel goed, maar ik heb het hoofdstel verder nooit gebruikt, ze kwam stil te staan met meerdere blessures en ik heb haar helaas in moeten laten slapen. Voor mijn nieuwe merrie wil ik graag een wit onderlegd hoofdstel kopen, dus dit hoofdstel is nu eigenlijk overbodig
Ach wat vervelend zeg. Nou ik denk er even over na over welke kleur ik uiteindelijk neem, maar hou het vooral niet voor me achter als je hem kunt verkopen!