Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kaspar schreef:Ik kreeg zojuist een mailtje van Iris dat mijn zadel, als alles meezit, deze week nog verstuurd word naar NL.
Ik heb het 5 december besteld, dus echt super snel. Zit nu helemaal te stuiteren
heb net van een bokker nog een foto van de kler gekregen zo anders als ik in mn hoofd had
we wachten het maar weer af Kaspar schreef:Ik kreeg zojuist een mailtje van Iris dat mijn zadel, als alles meezit, deze week nog verstuurd word naar NL.
Ik heb het 5 december besteld, dus echt super snel. Zit nu helemaal te stuiteren
haha heb nog niks gehoord!!! twijfel alleen of ik juist voor of na sinterklaas was

voor een compleet nieuwe gegaan precies zoals ik wel wou. Daarvoor ben ik bij marjolein van woensel terecht gekomen en die kan ik van harte aanraden Zoefff schreef:Kaspar schreef:Ik kreeg zojuist een mailtje van Iris dat mijn zadel, als alles meezit, deze week nog verstuurd word naar NL.
Het is niet eerlijk!!!haha heb nog niks gehoord!!! twijfel alleen of ik juist voor of na sinterklaas was
Het is nog niet 100% zeker dat hij deze week verstuurd gaat worden. Maar als alles gaat zou ik mss
even nagekeken maar mijne is op de 8e besteld!
nouja heb nog een wow liggenmaar wil mn nieuwe zo graag