Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Flubberboot

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 11:58

Ik heb meegedaan voor de spruce! Vind die toch het leukste. Atlantic is blauw en daar heb ik echt genoeg van. Orchid is roze en daar heb ik ook echt genoeg van. Alleen groen heb ik maar eentje van dus die is een beetje eenzaam... Moet een maatje voor bijkomen vind ik :j

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 12:07

Flubberboot schreef:
Ik heb meegedaan voor de spruce! Vind die toch het leukste. Atlantic is blauw en daar heb ik echt genoeg van. Orchid is roze en daar heb ik ook echt genoeg van. Alleen groen heb ik maar eentje van dus die is een beetje eenzaam... Moet een maatje voor bijkomen vind ik :j

Zijn ook kuddedieren he, kan jij niks aan doen :j

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 12:14

Waidida schreef:
Flubberboot schreef:

Zijn ook kuddedieren he, kan jij niks aan doen :j

Precies mijn gedachte! Kon alleen nog geen mooie aanvulling vinden voor de kudde, tot de spruce kwam. Tja dan heb ik geen keuze meer eh

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 12:16

Ik heb ook meegedaan voor de orchid. Als het dan niet leuk staat op een vos, is t niet zo erg hahah

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 12:41

Op fb staat een midnight blue te koop

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 14:12

Zie op agradi dat de suede dekjes op eind augustus staan, hopelijk zijn ze snel ergens in een winkel te verkrijgen! Wil de atlantic en orchid heel graag bewonderen :D

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 16:23

Laura_ schreef:

Die gaat al onderweg naar mij :+ was al lang aan het azen op de midnight.

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 21:12

mooney schreef:
Laura_ schreef:

Die gaat al onderweg naar mij :+ was al lang aan het azen op de midnight.

Ik gebruik die van mij ook nog steeds graag. Blijft een mooie kleur :)

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 21:54

Candalisa, jouw Loire Oak is Huntergreen :D

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 22:26

vaaleriee schreef:
Laura_ schreef:

Ik gebruik die van mij ook nog steeds graag. Blijft een mooie kleur :)

Ik denk oprecht dat de midnight blue mijn lievelingskleur is. Samen met de mint en peacock, maar midnight blue wel echt bovenaan denk ik!

Over de midnight gesproken. Ik ga dat dekje van zolder halen. Als ik het niet vergeet volgt de foto op een vos!

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 22:42

Loire Kiwi op bruin.

Afbeelding

Loire Azure op bruin.

Afbeelding

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 22:46

Hmm begin die atlantic ook steeds mooier te vinden :+

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 23:05

mooney schreef:
Ik heb de collectie eindelijk weer bijgewerkt, sorry voor de vertraging. We zitten momenteel op 350+ foto's.

Omdat het wel tijd is voor een nieuw topic, maar nog geen enkele vachtkleur compleet gevuld is wil ik even overleggen. Ik heb nu alles in een vaste volgorde, zodat het makkelijker aan te vullen is en zodat er een consistent beeld is.
Nu heb ik dus twee opties, hebben jullie liever een vaste volgorde met dus lege vakjes ertussen of zien jullie liever alleen wat er is ingestuurd met dus een verschil in opvolgende kleuren bij de verschillende vachtkleuren?
Indien dat eerste, dan laat ik denk ik kleuren waarvan we minder dan 50% van de collectie gevuld hebben nog even achterwege tot ze verder aangevuld zijn.

Ik zag ook de suggestie van de FB pagina waar foto's vandaan gehaald kunnen worden. Het is al best veel werk en ik vind het heel onbeleefd om foto's zonder toestemming te gebruiken. Dus ik voeg enkel foto's toe die zelf zijn opgegeven of van mensen die ik via bokt heb benaderd.

Nog een laatste oproepje voor de kleuren die ik nog zoek, zie de lijst hieronder.
Indien je wel een foto hebt ingestuurd die bij 1 van deze kleuren past die aan de voorwaarden voldoet (kleur goed zichtbaar, hele paard op de foto vanaf de zijkant) laat het me dan even weten. Soms zit er een foutje in mijn excel of heb ik een foto over het hoofd gezien.
Ik heb van een paar vachtkleuren helemaal geen inzendingen gehad, deze kleuren heb ik uit het overzicht weggelaten.

Bruine paarden
Suede: Midnight blue, Teal, Corn blue, Mist, Ice blue, Turquoise, Racing green, Olive, Kiwi, Lime green, Blueberry, Lavender, French rose, Berry red, Rioja, Coral red, Tangerine, Paprika, Terracotta, Caramel, Mink
Loire: Ink blue, Azure, Mist, Peacock green, Sage green, Kiwi, Blackcurrant, Musk, Papaya, French rose, Mulberry, Mink, White

Bruinbonte paarden
Suede: Black, Denim, Navy, Ink blue, Bennetton blue, Marine, Midnight blue, Teal, Azure, Corn blue, Mist, Mint, Turquoise, Peacock green, Sage green, Racing green, Hunter green, Oak green, Olive, Kiwi, Blueberry, Blackcurrant, Fig, Plum, Wisteria, Lavender, Musk, Fuchsia, Papaya, French rose, Mulberry, Berry red, Rioja, Chilli red, Coral red, Sorbet, Tangerine, Burnt orange, Sienna, Terracotta, Mustard, Caramel, Champagne, Beige, Mink, Grey, White, Brown
Loire: Black, Navy, Ink blue, Marine, Mist, Ice blue, Peacock green, Sage green, Hunter green, Oak green, Kiwi, Bluebell, Fig, Wisteria, Musk, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Rioja, Sienna, Dijon, Champagne, Grey, White

Donkerbruine paarden
Suede: Black, Denim, Ink blue, Bennetton blue, Marine, Midnight blue, Teal, Azure, Corn blue, Mist, Ice blue, Turquoise, Peacock green, Sage green, Racing green, Hunter green, Oak green, Olive, Kiwi, Lime green, Bluebell, Blueberry, Blackcurrant, Fig, Plum, Wisteria, Lavender, Blush pink, Fuchsia, Papaya, Mulberry, Berry red, Rioja, Coral red, Sorbet, Tangerine, Paprika, Burnt orange, Sienna, Terracotta, Mustard, Citron, Champagne, Beige, Mink, Grey, White, Brown
Loire: White

Palomino's:
Suede: Black, Denim, Midnight blue, Racing green, Olive, Kiwi, Lime green, Blueberry, Blackcurrant, Lavender, Blush pink, Fuchsia, Watermelon, Mulberry, Berry red, Coral red, Sorbet, Tangerine, Burnt orange, Terracotta, Mustard, Citron, Caramel, Champagne, Beige, Grey, White
Loire: Black, Navy, Ink blue, Marine, Azure, Mist, Ice blue, Peacock green, Sage green, Hunter green, Oak green, Kiwi, Bluebell, Blackcurrant, Fig, Wisteria, Musk, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Rioja, Sienna, Dijon, Champagne, Mink, Grey, White

Schimmel (wit):
Suede: Navy, Ink blue, Midnight blue, Teal, Mist, Ice blue, Mint, Sage green, Racing green, Wisteria, Lavender, Musk, Fuchsia, Watermelon, Mulberry, Berry red, Rioja, Coral red, Sorbet, Terracotta, Dijon, Caramel, Grey, White, Brown
Loire: Black, Navy, Ink blue, Marine, Mist, Peacock green, Sage green, Hunter green, Oak green, Kiwi, Bluebell, Blackcurrant, Fig, Wisteria, Musk, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Rioja, Sienna, Dijon, Champagne, Mink, Grey, White

Valk:
Suede: Black, Denim, Navy, Bennetton blue, Marine, Midnight blue, Teal, Corn blue, Mist, Ice blue, Mint, Turquoise, Sage green, Racing green, Hunter green, Olive, Kiwi, Bluebell, Blueberry, Blackcurrant, Fig, Plum, Wisteria, Lavender, Musk, Blush pink, Fuchsia, French rose, Mulberry, Berry red, Chilli red, Coral red, Sorbet, Tangerine, Paprika, Burnt orange, Sienna, Terracotta, Mustard, Dijon, Citron, Caramel, Champagne, Beige, Mink, Grey, White
Loire: Black, Navy, Ink blue, Marine, Azure, Mist, Ice blue, Peacock green, Sage green, Hunter green, Oak green, Kiwi, Bluebell, Blackcurrant, Fig, Wisteria, Papaya, Watermelon, Mulberry, Rioja, Sienna, Dijon, Champagne, Mink, Grey, White

Vos
Suede: Midnight blue, Racing green, Kiwi, Blueberry, Lavender, Mulberry, Berry red, Coral red, Sorbet, Caramel, Beige, White
Loire: Marine, Kiwi, Fig, Papaya, Watermelon, French rose, Rioja, Champagne, Grey

Wildkleur bruin/Fjord
Suede: Denim, Navy, Ink blue, Marine, Midnight blue, Teal, Azure, Corn blue, Mist, Mint, Turquoise, Sage green, Racing green, Hunter green, Oak green, Kiwi, Lime green, Bluebell, Blueberry, Fig, Plum, Wisteria, Lavender, Musk, Blush pink, Fuchsia, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Rioja, Chilli red, Coral red, Sorbet, Tangerine, Paprika, Sienna, Terracotta, Dijon, Citron, Caramel, Champagne, Beige, Mink, Grey, White
Loire: Marine, Mist, Peacock green, Sage green, Hunter green, Kiwi, Bluebell, Blackcurrant, Wisteria, Musk, Papaya, Watermelon, French rose, Rioja, Dijon, Champagne, Mink, Grey, White

Zwart
Suede: Black, Denim, Navy, Ink blue, Midnight blue, Azure, Corn blue, Mint, Turquoise, Sage green, Racing green, Oak green, Kiwi, Lime green, Bluebell, Blueberry, Blackcurrant, Plum, Wisteria, Lavender, Musk, Blush pink, Fuchsia, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Berry red, Rioja, Coral red, Sorbet, Tangerine, Paprika, Sienna, Terracotta, Mustard, Dijon, Citron, Caramel, Champagne, Beige, Mink, Grey, White, Brown
Loire: Black, Navy, Ink blue, Marine, Mist, Peacock green, Oak green, Kiwi, Blackcurrant, Fig, Musk, French rose, Mulberry, Rioja, Sienna, Champagne, Grey, White

Zweetvos/haflinger
Suede: Marine, Midnight blue, Teal, Corn blue, Mist, Ice blue, Mint, Turquoise, Racing green, Kiwi, Lime green, Musk, Fuchsia, Papaya,Mulberry, Berry red, Coral red, Paprika, Sienna, Terracotta, Dijon, Caramel, Champagne, Beige, Mink, Grey, White
Loire: Black, Navy, Azure, Peacock green, Kiwi, Bluebell, Blackcurrant, Musk, Papaya, Watermelon, Rioja, Mink, Grey, White

Ik heb de Loire sienna

Afbeelding
Is dit een goede foto?

Zal van de week even de fig Loire op de foto zetten

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 05:26

Laura_ schreef:

Gebeurt mij ook :')

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 10:36

Laura_ schreef:

Dit is toch elke keer.. Ik vond de Sienna vreselijk bij lancering maar nu is het een van mijn favoriete dekjes.. :+

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 11:16

Celebi schreef:
Laura_ schreef:

Dit is toch elke keer.. Ik vond de Sienna vreselijk bij lancering maar nu is het een van mijn favoriete dekjes.. :+

Dit had ik precies hetzelfde met de Sienna :')

Irisjuliax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 11:33

Celebi schreef:
Laura_ schreef:

Haha ja same! Bij de zomercollectie van dit jaar dacht ik ook: laat maar lijkt veel teveel op de rest. En dan nu toch 2 vd drie kleuren in huis en dat zijn de favorieten. Eerste reactie op de nieuwe collectie ook meh, maar zit nu toch alweer te kijken voor de orchid :')

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 17:58

Ik kwam onderstaande foto s tegen. Hier zijn de nieuwe kleuren mooi op te zien.
Ik vind de Orchid toch gaaf, ondanks dat ik het patroontje jammer vind :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 18:28

Aaah nu wil ik ze alle 3 :')

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 18:59

Als ik ze zo zie is de groene helemaal niet donkergroen. Welke ligt er onder voor kleur? Is dat racing green?

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 19:36

Dames ik kwam de Heritage weer bestelbaar tegen. Die zit zo maar in mijn winkelmandje.

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 20:02

JenniferU schreef:
Als ik ze zo zie is de groene helemaal niet donkergroen. Welke ligt er onder voor kleur? Is dat racing green?

Vind hem bijna peacock op deze foto’s

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 20:30

Belker schreef:
Dames ik kwam de Heritage weer bestelbaar tegen. Die zit zo maar in mijn winkelmandje.

Oooh maar die is veetttt

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 20:34

Ja, dit is -O- voor de portemonnee :$ .

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 20:44

Flubberboot schreef:
Belker schreef:

Oooh maar die is veetttt

ohh waar kwam je die tegen ?