Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 10:55

Ik denk dat dit een actie is gericht op het aantrekken van een nieuwe doelgroep, in de hoop dat de oude doelgroep blijft. Lemieux heeft natuurlijk wel de naam dat ze een hele trouwe klantenbasis hebben, al denk ik dat dit weleens verkeerd ingeschat kan zijn. (Of dat hoop ik :') ).
Ze negeren namelijk ook heel bewust de mensen op socials die aangeven dat de kleuren mooi zijn maar dat ze het jammer vinden dat het design is omgegooid.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 11:44

mooney schreef:
Ik denk dat dit een actie is gericht op het aantrekken van een nieuwe doelgroep, in de hoop dat de oude doelgroep blijft. Lemieux heeft natuurlijk wel de naam dat ze een hele trouwe klantenbasis hebben, al denk ik dat dit weleens verkeerd ingeschat kan zijn. (Of dat hoop ik :') ).
Ze negeren namelijk ook heel bewust de mensen op socials die aangeven dat de kleuren mooi zijn maar dat ze het jammer vinden dat het design is omgegooid.

Voor mij is het kwaliteit maar moet ook mooi zijn. Zo niet dan switch ik van merk. Ben niet vreselijk merktrouw. Er zijn meer dekken met kwaliteit. Ik vraag me ook af hoe de grote winkels weten wat de klant wil. Zou er niet een heel groot percentage zijn wat online besteld wordt? Ben daarbij nog nooit benaderd met een vraag over nieuw design of wat dan ook.

Flubberboot

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 14:14

Ach, als het niet werkt gaan ze wel terug naar het oude. Zelfs PS of sweden heeft een verandering omgedraaid en die luisteren oprecht nooit :')

Ik vind het nieuwe design wel mooi, weet alleen niet wat ik van die vierkant hoek vind, maar dat zie ik wel als ik ze eens in een winkel tegen kom

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 14:34

Weet iemand ook hoe de nieuwe hoodies vallen? Swinters vind ik het wel fijn om een oversized hoodie aan te hebben :o

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 15:52

Rocamor schreef:
Dan hoor ik ook bij de minderheid, dat viertkante vind ik ook minder. Maar die nieuwe vlakjes ook, dus het scheelt dat ik nu kan werken ipv op mijn handen te zitten...

Ik ook, de vierkante rand vind ik vreselijk jammer. Gelukkig gebruik ik eigenlijk alleen de suèdes en hebben ze die (nog) niet veranderd qua rand :')

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 16:12

Pally schreef:
Weet iemand ook hoe de nieuwe hoodies vallen? Swinters vind ik het wel fijn om een oversized hoodie aan te hebben :o

Die ik besteld had vond ik ruim vallen. De funnel neck.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 17:16

Ik heb de collectie eindelijk weer bijgewerkt, sorry voor de vertraging. We zitten momenteel op 350+ foto's.

Omdat het wel tijd is voor een nieuw topic, maar nog geen enkele vachtkleur compleet gevuld is wil ik even overleggen. Ik heb nu alles in een vaste volgorde, zodat het makkelijker aan te vullen is en zodat er een consistent beeld is.
Nu heb ik dus twee opties, hebben jullie liever een vaste volgorde met dus lege vakjes ertussen of zien jullie liever alleen wat er is ingestuurd met dus een verschil in opvolgende kleuren bij de verschillende vachtkleuren?
Indien dat eerste, dan laat ik denk ik kleuren waarvan we minder dan 50% van de collectie gevuld hebben nog even achterwege tot ze verder aangevuld zijn.

Ik zag ook de suggestie van de FB pagina waar foto's vandaan gehaald kunnen worden. Het is al best veel werk en ik vind het heel onbeleefd om foto's zonder toestemming te gebruiken. Dus ik voeg enkel foto's toe die zelf zijn opgegeven of van mensen die ik via bokt heb benaderd.

Nog een laatste oproepje voor de kleuren die ik nog zoek, zie de lijst hieronder.
Indien je wel een foto hebt ingestuurd die bij 1 van deze kleuren past die aan de voorwaarden voldoet (kleur goed zichtbaar, hele paard op de foto vanaf de zijkant) laat het me dan even weten. Soms zit er een foutje in mijn excel of heb ik een foto over het hoofd gezien.
Ik heb van een paar vachtkleuren helemaal geen inzendingen gehad, deze kleuren heb ik uit het overzicht weggelaten.

Bruine paarden
Suede: Midnight blue, Teal, Corn blue, Mist, Ice blue, Turquoise, Racing green, Olive, Kiwi, Lime green, Blueberry, Lavender, French rose, Berry red, Rioja, Coral red, Tangerine, Paprika, Terracotta, Caramel, Mink
Loire: Ink blue, Azure, Mist, Peacock green, Sage green, Kiwi, Blackcurrant, Musk, Papaya, French rose, Mulberry, Mink, White

Bruinbonte paarden
Suede: Black, Denim, Navy, Ink blue, Bennetton blue, Marine, Midnight blue, Teal, Azure, Corn blue, Mist, Mint, Turquoise, Peacock green, Sage green, Racing green, Hunter green, Oak green, Olive, Kiwi, Blueberry, Blackcurrant, Fig, Plum, Wisteria, Lavender, Musk, Fuchsia, Papaya, French rose, Mulberry, Berry red, Rioja, Chilli red, Coral red, Sorbet, Tangerine, Burnt orange, Sienna, Terracotta, Mustard, Caramel, Champagne, Beige, Mink, Grey, White, Brown
Loire: Black, Navy, Ink blue, Marine, Mist, Ice blue, Peacock green, Sage green, Hunter green, Oak green, Kiwi, Bluebell, Fig, Wisteria, Musk, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Rioja, Sienna, Dijon, Champagne, Grey, White

Donkerbruine paarden
Suede: Black, Denim, Ink blue, Bennetton blue, Marine, Midnight blue, Teal, Azure, Corn blue, Mist, Ice blue, Turquoise, Peacock green, Sage green, Racing green, Hunter green, Oak green, Olive, Kiwi, Lime green, Bluebell, Blueberry, Blackcurrant, Fig, Plum, Wisteria, Lavender, Blush pink, Fuchsia, Papaya, Mulberry, Berry red, Rioja, Coral red, Sorbet, Tangerine, Paprika, Burnt orange, Sienna, Terracotta, Mustard, Citron, Champagne, Beige, Mink, Grey, White, Brown
Loire: White

Palomino's:
Suede: Black, Denim, Midnight blue, Racing green, Olive, Kiwi, Lime green, Blueberry, Blackcurrant, Lavender, Blush pink, Fuchsia, Watermelon, Mulberry, Berry red, Coral red, Sorbet, Tangerine, Burnt orange, Terracotta, Mustard, Citron, Caramel, Champagne, Beige, Grey, White
Loire: Black, Navy, Ink blue, Marine, Azure, Mist, Ice blue, Peacock green, Sage green, Hunter green, Oak green, Kiwi, Bluebell, Blackcurrant, Fig, Wisteria, Musk, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Rioja, Sienna, Dijon, Champagne, Mink, Grey, White

Schimmel (wit):
Suede: Navy, Ink blue, Midnight blue, Teal, Mist, Ice blue, Mint, Sage green, Racing green, Wisteria, Lavender, Musk, Fuchsia, Watermelon, Mulberry, Berry red, Rioja, Coral red, Sorbet, Terracotta, Dijon, Caramel, Grey, White, Brown
Loire: Black, Navy, Ink blue, Marine, Mist, Peacock green, Sage green, Hunter green, Oak green, Kiwi, Bluebell, Blackcurrant, Fig, Wisteria, Musk, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Rioja, Sienna, Dijon, Champagne, Mink, Grey, White

Valk:
Suede: Black, Denim, Navy, Bennetton blue, Marine, Midnight blue, Teal, Corn blue, Mist, Ice blue, Mint, Turquoise, Sage green, Racing green, Hunter green, Olive, Kiwi, Bluebell, Blueberry, Blackcurrant, Fig, Plum, Wisteria, Lavender, Musk, Blush pink, Fuchsia, French rose, Mulberry, Berry red, Chilli red, Coral red, Sorbet, Tangerine, Paprika, Burnt orange, Sienna, Terracotta, Mustard, Dijon, Citron, Caramel, Champagne, Beige, Mink, Grey, White
Loire: Black, Navy, Ink blue, Marine, Azure, Mist, Ice blue, Peacock green, Sage green, Hunter green, Oak green, Kiwi, Bluebell, Blackcurrant, Fig, Wisteria, Papaya, Watermelon, Mulberry, Rioja, Sienna, Dijon, Champagne, Mink, Grey, White

Vos
Suede: Midnight blue, Racing green, Kiwi, Blueberry, Lavender, Mulberry, Berry red, Coral red, Sorbet, Caramel, Beige, White
Loire: Marine, Kiwi, Fig, Papaya, Watermelon, French rose, Rioja, Champagne, Grey

Wildkleur bruin/Fjord
Suede: Denim, Navy, Ink blue, Marine, Midnight blue, Teal, Azure, Corn blue, Mist, Mint, Turquoise, Sage green, Racing green, Hunter green, Oak green, Kiwi, Lime green, Bluebell, Blueberry, Fig, Plum, Wisteria, Lavender, Musk, Blush pink, Fuchsia, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Rioja, Chilli red, Coral red, Sorbet, Tangerine, Paprika, Sienna, Terracotta, Dijon, Citron, Caramel, Champagne, Beige, Mink, Grey, White
Loire: Marine, Mist, Peacock green, Sage green, Hunter green, Kiwi, Bluebell, Blackcurrant, Wisteria, Musk, Papaya, Watermelon, French rose, Rioja, Dijon, Champagne, Mink, Grey, White

Zwart
Suede: Black, Denim, Navy, Ink blue, Midnight blue, Azure, Corn blue, Mint, Turquoise, Sage green, Racing green, Oak green, Kiwi, Lime green, Bluebell, Blueberry, Blackcurrant, Plum, Wisteria, Lavender, Musk, Blush pink, Fuchsia, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Berry red, Rioja, Coral red, Sorbet, Tangerine, Paprika, Sienna, Terracotta, Mustard, Dijon, Citron, Caramel, Champagne, Beige, Mink, Grey, White, Brown
Loire: Black, Navy, Ink blue, Marine, Mist, Peacock green, Oak green, Kiwi, Blackcurrant, Fig, Musk, French rose, Mulberry, Rioja, Sienna, Champagne, Grey, White

Zweetvos/haflinger
Suede: Marine, Midnight blue, Teal, Corn blue, Mist, Ice blue, Mint, Turquoise, Racing green, Kiwi, Lime green, Musk, Fuchsia, Papaya,Mulberry, Berry red, Coral red, Paprika, Sienna, Terracotta, Dijon, Caramel, Champagne, Beige, Mink, Grey, White
Loire: Black, Navy, Azure, Peacock green, Kiwi, Bluebell, Blackcurrant, Musk, Papaya, Watermelon, Rioja, Mink, Grey, White

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 17:22

Ik zou vaste volgorde doen, dan kan zien mensen ook sneller welke er nog missen en dus leeg zijn.

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 18:06

Ik ga mee met Flubberboot! Zo kunnen missende foto’s makkelijker aangevuld worden ook denk ik.

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 18:30

Als ik me over 1.5e week nog een dag verveel kan ik wel even kijken of ik alle kleuren die ik heb (veel :') ) op zwart kan leggen :)

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 18:46

Hier mijn aanvulling voor de foto topic
Collectie suède champagne
Peacock
Afbeelding
Musk
Afbeelding
Azure
Afbeelding
Brown
Afbeelding
Fig
Afbeelding
Mint
Afbeelding
Lemon
Afbeelding
Plum
Afbeelding

Collectie Loire champagne

Ink blue
Afbeelding
Sierra
Afbeelding
Petrol
Afbeelding
White
Afbeelding
Dijon
Afbeelding
Truffel rosé
Afbeelding
Papaya spectrum
Afbeelding
Oak
Afbeelding
French rose
Afbeelding
Bluebell
Afbeelding
Ice blue
Afbeelding
Blackcurrent
Afbeelding

Met dank aan dinnetje tjezzie voor het delen van haar dekjes en voor het helpen met mijn gouden draak.

Vond het eigenlijk niet z’n geslaagd iets nu wil ik alleen de siërra en truffel rosé nog meer _-:(

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 20:42

Iemand interesse in een nieuw Lore Marine dressuur dekje maat Full, 45
,-
Of een gewoon dressuur Mint dekje maat Full, 25,-?

Kaartjes zitten er nog aan, heb ze alleen een keer gepast onder het zadel, maar nooit mee gereden.
Laatst bijgewerkt door Daphne__ op 16-08-23 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 20:52

Heeft iemand toevallig een vergelijking van de kiwi en citron?

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 21:29

Fotocollectie valk

Blackcurrant loire
Ik heb alleen een rijfoto op een geschoren valk, dekje is verkocht.
Afbeelding

Teal suède. Ook alleen rijfoto’s, lang geleden verkocht
Afbeelding
Afbeelding

Mesh burgundy, weet alleen niet meer zeker of het toen al mesh heette
Afbeelding

En ik heb nog de sienna en rioja loire

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 21:48

Loire azure en kiwi zal ik morgen even maken op een bruine als ik er aan denk. :')

Verder heel stiekem nog op zoek naar een suède dijon maat full dr.
Zag online alleen nog maar cob te koop helaas.

Dus mocht iemand er vanaf willen...

Aragorn2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 08:14

Fotcollectie donkerbruin
Benneton blue
Afbeelding

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 09:48

Afbeelding

Aries_31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 09:53

BranwenGC schreef:
[ [url=m/uD0Wcr.png]Afbeelding[/url] ]

Vraag me wel af wat ze precies bedoelen met 'kijk op onze website voor beschikbaarheid'. Als het alleen gaat om dekjes die op voorraad zijn, dan valt de nieuwe collectie daar al niet onder (wat ze wel suggereren in dat filmpje, qua dekjes die voorbij komen)

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 09:57

laura_estee schreef:
BranwenGC schreef:
[ [url=m/uD0Wcr.png]Afbeelding[/url] ]

Vraag me wel af wat ze precies bedoelen met 'kijk op onze website voor beschikbaarheid'. Als het alleen gaat om dekjes die op voorraad zijn, dan valt de nieuwe collectie daar al niet onder (wat ze wel suggereren in dat filmpje, qua dekjes die voorbij komen)

Vond ik ook raar, en het is toch ook niet omdat het dekje nu wel nog op voorraad is dat het tegen het einde van de winactie niet uitverkocht kan zijn

Aries_31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 09:59

Waidida schreef:
Vond ik ook raar, en het is toch ook niet omdat het dekje nu wel nog op voorraad is dat het tegen het einde van de winactie niet uitverkocht kan zijn

Oh dat ook inderdaad ja, daar had ik nog niet over nagedacht

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 10:03

Ik heb maar gewoon meegedaan voor de Orchid.. Levertijd staat op meer dan een week en dat vind ik iets anders dan niet beschikbaar. :+

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 10:05

Celebi schreef:
Ik heb maar gewoon meegedaan voor de Orchid.. Levertijd staat op meer dan een week en dat vind ik iets anders dan niet beschikbaar. :+

Dat is ook waar

Enzo_Ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 10:14

Of dat mensen niet een kleur kiezen die al een paar jaar niet gemaakt wordt ofzo

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 11:10

Enzo_Ollie schreef:
Of dat mensen niet een kleur kiezen die al een paar jaar niet gemaakt wordt ofzo

Ik denk idd zoiets. Dat het alleen om de kleuren gaan die ze op de site hebben staan?

Irisjuliax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 11:15

Ik heb ook gewoon meegedaan voor de orchid. Gaan het zien :j