Ze negeren namelijk ook heel bewust de mensen op socials die aangeven dat de kleuren mooi zijn maar dat ze het jammer vinden dat het design is omgegooid.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mooney schreef:Ik denk dat dit een actie is gericht op het aantrekken van een nieuwe doelgroep, in de hoop dat de oude doelgroep blijft. Lemieux heeft natuurlijk wel de naam dat ze een hele trouwe klantenbasis hebben, al denk ik dat dit weleens verkeerd ingeschat kan zijn. (Of dat hoop ik).
Ze negeren namelijk ook heel bewust de mensen op socials die aangeven dat de kleuren mooi zijn maar dat ze het jammer vinden dat het design is omgegooid.
Rocamor schreef:Dan hoor ik ook bij de minderheid, dat viertkante vind ik ook minder. Maar die nieuwe vlakjes ook, dus het scheelt dat ik nu kan werken ipv op mijn handen te zitten...
BranwenGC schreef:[ [url=m/uD0Wcr.png]Afbeelding[/url] ]
laura_estee schreef:BranwenGC schreef:[ [url=m/uD0Wcr.png]Afbeelding[/url] ]
Vraag me wel af wat ze precies bedoelen met 'kijk op onze website voor beschikbaarheid'. Als het alleen gaat om dekjes die op voorraad zijn, dan valt de nieuwe collectie daar al niet onder (wat ze wel suggereren in dat filmpje, qua dekjes die voorbij komen)