Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie1

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 15:41

Ik kan die ook niet combineren, hij pakt m niet zeg maar.

Daannvd92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 16:01

kimmie1 schreef:
Ik kan die ook niet combineren, hij pakt m niet zeg maar.

Ik denk dat ik dan mazzel had, want ik kwam helemaal tot de IDeal.
Maar goed toen dus geannuleerd want mn kast puilt al uit. |(

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 16:07

xSCWx schreef:
Waidida schreef:
Ik vind op deze vergelijkingsfoto´s de Marine meer lijken op de peacock? Dus weet niet hoe goed je er vanuit kan gaan dat dat de kleur is. Ik moet ze sws in het echt zien maar ben wel benieuwd naar de loires

Ik had ook al het idee dat de marine kleur niet klopt.

Ik vind alle 3 de kleuren mooi maar de Atlantic te simpel/lijkt op marine, spruce vind ik een mooie kleur maar dat grijze randje erbij is echt een flater. Had dan een tint donkerder groen gekozen. De orchid vind ik wel heel gaaf, ik heb nog ruimte voor een bruin dekje maar omdat ze het zelf een roze tint noemen wil ik hem eerst in het echt zien. Het nieuwe patroontje vind ik wel erg chique.

Het is geen bruin dekje, het is een roze tint met een warme iets bruine ondertoon dus niet het koele felle echt roze zoals bij bv de watermelon. Maar bruin kan ik het zeker niet noemen.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 16:12

Bij mij lukt t ook niet met die codes. Jarig en weteuiters wel.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 17:21

Deze vergelijkingen hebben ze gedeeld

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik ben er nog niet over uit, maar als de loires echt met grote vakken zijn is mn portemonnee blij

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 17:46

Maddy_Paola schreef:
Deze vergelijkingen hebben ze gedeeld

[ [url=m/Uf9lId.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nDKNlY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RTGVEO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben er nog niet over uit, maar als de loires echt met grote vakken zijn is mn portemonnee blij

Ik dacht dat iemand een foto had gedeeld van spoga waar ze stonden en daar stonden de loires wel gewoon zoals ze altijd zijn.
Miet zeggen dat die vergelijkingsfoto´s niet heel duidelijk zijn, de Marine lijkt hier meer op de peacock en die spruce, ben er nog altijd niet over uit welke kleur dat is

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 18:13

Hmm. Ook ik ben niet echt weg van het nieuwe patroontje.. Zeker als ik ze naast elkaar zie, dan vind ik de oude vierkantjes echt veel mooier. En dat grijze biesje bij de Spruce.. Waarom.. -O- :\ Ik vind de kleur zo mooi en wacht al zo lang op zo'n mooie diepe groene, maar ik denk dat ik hem toch laat liggen door het biesje..
Wordt weer een goedkoop najaar :=

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 18:27

Oeh ik vind de nieuwe kleuren allemaal echt zo mooi. Die nieuwe vakjes vind ik niet storend. Maar de biesjes vind ik dan wel weer een beetje jammer. Die groene is echt precies de kleur die ik zocht. Dus ik denk dat ik een dure winter heb. Maar heb van de zomer niks gekocht dus dat scheelt. Maar wacht wel even tot er korting op zit.

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 18:33

De biesjes vind ik ook een beetje storend, wil ze sws eens in het echt bekijken. Bij de sprice vind ik het biesje minder storend dan bij de andere twee

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 19:52

He wat jammer van dat biesje, ik vind de Spruce kleur echt geweldig maar dat grijze randje wordt niks bij mijn bruine tuig en paard ^) wat onwijs zonde deze verandering!

Wel goed voor de portemonnee, dacht eerst dat Spruce er zeker zou komen maar weet het nu niet meer :')

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 20:06

Ik vind de spruce tof, alleen ik baal van het biesje.. moet hem even in het echt zien om te bepalen of ik hem ga aanschaffen uiteindelijk :)
De andere 2 kleuren sla ik over.

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 20:07

Hoe zit het trouwens met het nieuwe topic? Was die al in de maak?

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 20:52

Scherp Flubberboot! Was wel mijn intentie om die al klaar te hebben maar het was er nog niet van gekomen. De fotocollectie is ook een beetje net niet nog, dus ik hoopte eigenlijk dat nog wat mensen foto's zouden uploaden.

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 20:59

mooney schreef:
Scherp Flubberboot! Was wel mijn intentie om die al klaar te hebben maar het was er nog niet van gekomen. De fotocollectie is ook een beetje net niet nog, dus ik hoopte eigenlijk dat nog wat mensen foto's zouden uploaden.

Wat zoek je nog voor vos?
En heb je al op mijn fb pagina (zie onderschrift) gekeken voor foto's?

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 21:07

Foto collectie donkerbruin, suede
Dijon
Afbeelding

Mint
Afbeelding

Watermelon
Afbeelding

Musk
Afbeelding

Ik heb nog wat dekjes maar geen goeie foto's. Zal die nog even maken.

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 21:09

mooney schreef:
Twee volle 'bingokaartjes' _/-\o_ Mijn doel is om 80% van de hokjes ingevuld te krijgen, dan moeten we nog wel een hoop. Ik zit er wel aan te denken om gewoon een OP te gaan maken over een week of twee voor het volgende topic en dan gewoon de collages te updaten wanneer er mensen foto's hebben om aan te vullen. Ik zal ook nog even met de huidige TS overleggen wie dat gaat doen en wat erin komt.
[ [url=m/z1ehj4.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6zNl0H.png]Afbeelding[/url] ]

Wat ik nog zoek per vachtkleur:
Bruin
Suede: Midnight blue, Teal, Corn blue, Mist, Ice blue, Turquoise, Racing green, Hunter green, Olive, Kiwi, Lime green, Blueberry, Lavender, French rose, Berry red, Rioja, Coral red, Tangerine, Paprika, Burnt orange, Terracotta, Caramel, Mink
Loire: Ink blue, Azure, Mist, Peacock green, Sage green, Kiwi, Blackcurrant, Musk, Papaya, French rose, Mulberry, Mink, White

Bruinbont
Suede: Black, Denim, Navy, Ink blue, Bennetton blue, Marine, Midnight blue, Teal, Azure, Corn blue, Mist, Mint, Turquoise, Peacock green, Sage green, Racing green, Hunter green, Oak green, Olive, Kiwi, Lime green, Blueberry, Blackcurrant, Fig, Plum, Wisteria, Lavender, Musk, Fuchsia, Papaya, French rose, Mulberry, Berry red, Rioja, Chilli red, Coral red, Sorbet, Tangerine, Paprika, Burnt orange, Sienna, Terracotta, Mustard, Caramel, Champagne, Beige, Mink, Grey, White, Brown
Loire: Black, Navy, Ink blue, Marine, Mist, Ice blue, Peacock green, Sage green, Hunter green, Oak green, Kiwi, Bluebell, Fig, Wisteria, Musk, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Rioja, Sienna, Dijon, Champagne, Grey, White

Donkerbruin
Suede: Black, Denim, Ink blue, Bennetton blue, Marine, Midnight blue, Teal, Azure, Corn blue, Mist, Ice blue, Mint, Turquoise, Peacock green, Sage green, Racing green, Hunter green, Oak green, Olive, Kiwi, Lime green, Bluebell, Blueberry, Blackcurrant, Fig, Plum, Wisteria, Lavender, Musk, Blush pink, Fuchsia, Papaya, Watermelon, Mulberry, Berry red, Rioja, Coral red, Sorbet, Tangerine, Paprika, Burnt orange, Sienna, Terracotta, Mustard, Citron, Champagne, Beige, Mink, Grey, White, Brown
Loire: White

Palomino
Suede: Black, Denim, Midnight blue, Racing green, Olive, Kiwi, Lime green, Blueberry, Blackcurrant, Lavender, Blush pink, Fuchsia, Watermelon, Mulberry, Berry red, Coral red, Sorbet, Tangerine, Burnt orange, Terracotta, Mustard, Citron, Caramel, Champagne, Beige, Grey, White
Loire: Black, Navy, Ink blue, Marine, Azure, Mist, Ice blue, Peacock green, Sage green, Hunter green, Oak green, Kiwi, Bluebell, Blackcurrant, Fig, Wisteria, Musk, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Rioja, Sienna, Dijon, Champagne, Mink, Grey, White

Donkere schimmel
Suede: Black, Denim, Navy, Ink blue, Bennetton blue, Marine, Midnight blue, Teal, Azure, Corn blue, Mist, Ice blue, Mint, Turquoise, Peacock green, Sage green, Racing green, Hunter green, Oak green, Olive, Kiwi, Lime green, Bluebell, Blueberry, Blackcurrant, Fig, Plum, Wisteria, Lavender, Musk, Blush pink, Fuchsia, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Berry red, Rioja, Chilli red, Coral red, Sorbet, Tangerine, Paprika, Burnt orange, Sienna, Terracotta, Mustard, Dijon, Citron, Caramel, Champagne, Beige, Mink, Grey, White, Brown
Loire: Black, Navy, Ink blue, Marine, Azure, Mist, Ice blue, Peacock green, Sage green, Hunter green, Oak green, Kiwi, Bluebell, Blackcurrant, Fig, Wisteria, Musk, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Rioja, Sienna, Dijon, Champagne, Mink, Grey, White

Witte schimmel
Suede: Denim, Navy, Ink blue, Midnight blue, Teal, Mist, Ice blue, Mint, Sage green, Racing green, Wisteria, Lavender, Musk, Fuchsia, Papaya, Mulberry, Berry red, Rioja, Coral red, Sorbet, Terracotta, Dijon, Caramel, Champagne, Grey, White, Brown
Loire: Black, Navy, Ink blue, Marine, Mist, Peacock green, Sage green, Hunter green, Oak green, Kiwi, Bluebell, Blackcurrant, Fig, Wisteria, Musk, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Rioja, Sienna, Dijon, Champagne, Mink, Grey, White

Valk alles behalve: suede azure, peacock en papaya. Loire french rose.

Vos
Suede: Midnight blue, Racing green, Kiwi, Lime green, Blueberry, Lavender, Mulberry, Berry red, Coral red, Sorbet, Terracotta, Citron, Caramel, Beige, White
Loire: Marine, Hunter green, Kiwi, Bluebell, Blackcurrant, Fig, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Rioja, Dijon, Champagne, Grey, White

Wildkleur bruin/Fjord
Suede: Denim, Navy, Ink blue, Marine, Midnight blue, Teal, Azure, Corn blue, Mist, Mint, Turquoise, Sage green, Racing green, Hunter green, Oak green, Kiwi, Lime green, Bluebell, Blueberry, Fig, Plum, Wisteria, Lavender, Musk, Blush pink, Fuchsia, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Rioja, Chilli red, Coral red, Sorbet, Tangerine, Paprika, Sienna, Terracotta, Dijon, Citron, Caramel, Champagne, Beige, Mink, Grey, White
Loire: Marine, Mist, Peacock green, Sage green, Hunter green, Kiwi, Bluebell, Blackcurrant, Wisteria, Musk, Papaya, Watermelon, French rose, Rioja, Dijon, Champagne, Mink, Grey, White

Zwart
Suede: Black, Denim, Navy, Ink blue, Midnight blue, Azure, Corn blue, Mint, Turquoise, Sage green, Racing green, Oak green, Kiwi, Lime green, Bluebell, Blueberry, Blackcurrant, Plum, Wisteria, Lavender, Musk, Blush pink, Fuchsia, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Berry red, Rioja, Coral red, Sorbet, Tangerine, Paprika, Sienna, Terracotta, Mustard, Dijon, Citron, Caramel, Champagne, Beige, Mink, Grey, White, Brown
Loire: Black, Navy, Ink blue, Marine, Mist, Peacock green, Oak green, Kiwi, Blackcurrant, Fig, Musk, French rose, Mulberry, Rioja, Sienna, Champagne, Grey, White

Zweetvos/Haflinger
Suede: Marine, Midnight blue, Teal, Corn blue, Mist, Ice blue, Mint, Turquoise, Racing green, Hunter green, Kiwi, Lime green, Musk, Fuchsia, Papaya, Mulberry, Berry red, Coral red, Paprika, Sienna, Terracotta, Dijon, Caramel, Champagne, Beige, Mink, Grey, White
Loire: Black, Navy, Azure, Peacock green, Kiwi, Bluebell, Blackcurrant, Musk, Papaya, Watermelon, Rioja, Mink, Grey, White

Zwartbont: alles behalve french rose loire

Vachtkleuren die nog niet zijn genoemd heb ik nog helemaal geen foto's van of verwacht ik geen foto's van, heb je zo'n kleur schiet me dan even een berichtje.

Ik zal de lijst wel even uppen, kan zijn dat er een paar inmiddels al zijn ingezonden, maar dit is de meest recente lijst.

Ik heb gekeken voor de kleuren die ik heb staan, kan helaas niks toevoegen!

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-23 21:50

Ik ben inmiddels verhuisd en heb geen achtertuin meer om mn dekjes uit te stallen :(
En mee naar stal is helaas ook geen optie, ze passen niet in een keer in de auto haha. Dus vrees dat er geen nieuwe overzicht foto vanuit mijn kant komt

Ik zou je volledig compleet kunnen maken op lichte en donkere schimmel als ik tijd had := zal van de week eens 2 dekjes die nog op de lijst staan meenemen naar stal als ik t niet vergeet

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 21:54

Mag jouw oude overzicht wel in de OP Zoey? Die is toch wel iconisch, ook al staan niet alle nieuwe collecties erop.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-23 22:12

mooney schreef:
Mag jouw oude overzicht wel in de OP Zoey? Die is toch wel iconisch, ook al staan niet alle nieuwe collecties erop.

Natuurlijk! :j
Ik kan allicht proberen alle dekjes te stapelen op mijn balkon :+

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 22:44

Klopt het dat de truffel rn rosé loipe niet in de lijst staat?

Rianne1807

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 08:28

Ik kan wel proberen foto's te maken, heb een 2 jarige valk.
Ik heb de chili red,mint,blackcurrant, ink blue en bluebell

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 14:37

Hoe vallen de nieuwe snugboots van LeMieux (zijn er alweer ff).
Want het eerste model kreeg ik niet passend bij mijn PRE.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 14:45

Oei ik vind de spruce steeds mooier. Nieuwe patroon ook mooi!

Ik vind die orchid ook erg mooi maar ik ben geen fan van roze en denk dat die gaat blijven liggen. Vind het wel een hele mooie kleur :)

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 19:33

Voor de collectie Vos heb ik nog de suède Citron en de Loires Huntergreen, Dijon, White en evt als vervanging voor de Papaya de Papaya Spectrum? Ik heb ook nog de Rosé/Truffle. Kan ik morgen even *-:) van maken evt?

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 17:14

Ik moet ze echt eens in het echt gaan bekijken :') Begin nu de atlantic gaver te vinden dan de spruce <3 Maar ik heb al zoooo veel blauw in mijn kast hangen... Heb dan liever een kleur die ik nog niet heb maar wel gaaf vind! Overigens heb ik waarschijnlijk een dekje verkocht dus dan mag er misschien wel eentje bij als er korting is toch? O:)