Mijn pony is sinds kort onder het zadel. Natuurlijk hoort daar een nieuw dekje bij! Welke zouden jullie kiezen? Ons tuig is donkerbruin met goud
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mooney schreef:Wat staat het huidige dekje al chique! Wil je op de chique tour blijven of juist iets knallends erbij?
Hier toch de fern en jay blue gescoord ondanks dat ik niets meer zou kopenMaar ik kon ze met zo veel korting kopen dat ik ze toch wel graag wilde. Zal van de week even foto's maken. Zijn de andere suede liefhebbers helemaal gestopt? Valt me op dat er van de laatste collectie weinig foto's zijn gemaakt in het topic.
mooney schreef:Wat staat het huidige dekje al chique! Wil je op de chique tour blijven of juist iets knallends erbij?
Hier toch de fern en jay blue gescoord ondanks dat ik niets meer zou kopenMaar ik kon ze met zo veel korting kopen dat ik ze toch wel graag wilde. Zal van de week even foto's maken. Zijn de andere suede liefhebbers helemaal gestopt? Valt me op dat er van de laatste collectie weinig foto's zijn gemaakt in het topic.
Dees schreef:Heeeee, is dat een Schwartzwalder Fuchs?
Wij hebben ook zo'n kleurtje hier op stal. Ik verheug me op de dag dat die onder het zadel loopt met zijn Loire Dijon op! Denk dat Sienna hem ook zal staan. Nou ja en met Marine / Peacock zit je altijd goed.
Ik heb van de week de Loire Bennetton Blue gescoord bij Hypostore. Zo mooi! Ik zal vanavond de haflinger ermee rijden en een foto voor hier maken
Muze schreef:Hoe vinden jullie de lemieux Vliegenmaskers vallen?
Paard zit een klein beetje tussen cob en full in.. meer richting full dan cob. Past een maat L dan vermoedelijk?
xxxmh schreef:Iemand wel eens een bontje in de was gedaan? Had een vriendelijke muis op bezoek die lekker op m'n dekjes en bontje gepoept en geplast heeft. Dekjes zijn allemaal gewassen maar bontje vind ik spannend. Gelukkig heeft de muis niks kapot gemaakt op een klein hapje na van het bontje maar nauwelijks te zien gelukkig.