Ervaringen met Lemieux #3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Organa

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 13:37

Afbeelding

Mijn pony is sinds kort onder het zadel. Natuurlijk hoort daar een nieuw dekje bij! Welke zouden jullie kiezen? Ons tuig is donkerbruin met goud

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-24 13:40

Wat staat het huidige dekje al chique! Wil je op de chique tour blijven of juist iets knallends erbij?

Hier toch de fern en jay blue gescoord ondanks dat ik niets meer zou kopen :') Maar ik kon ze met zo veel korting kopen dat ik ze toch wel graag wilde. Zal van de week even foto's maken. Zijn de andere suede liefhebbers helemaal gestopt? Valt me op dat er van de laatste collectie weinig foto's zijn gemaakt in het topic.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 14:26

Iemand wel eens een bontje in de was gedaan? Had een vriendelijke muis op bezoek die lekker op m'n dekjes en bontje gepoept en geplast heeft. Dekjes zijn allemaal gewassen maar bontje vind ik spannend. Gelukkig heeft de muis niks kapot gemaakt op een klein hapje na van het bontje maar nauwelijks te zien gelukkig.

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 14:29

De Loire mink kunnen scoren, echt een heel mooi kleurtje <3
Afbeelding

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 15:37

Heeeee, is dat een Schwartzwalder Fuchs?
Wij hebben ook zo'n kleurtje hier op stal. Ik verheug me op de dag dat die onder het zadel loopt met zijn Loire Dijon op! Denk dat Sienna hem ook zal staan. Nou ja en met Marine / Peacock zit je altijd goed.

Ik heb van de week de Loire Bennetton Blue gescoord bij Hypostore. Zo mooi! Ik zal vanavond de haflinger ermee rijden en een foto voor hier maken :j

Rianne1807

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 16:39

Staat mooi organa, het is idd maar net wat je zelf mooi vind qua kleuren.

Ik heb geen foto's meer gemaakt, kan mn dekjes op stal niet kwijt helaas en zo'n gesjouw om ze allemaal mee te nemen.
Ik ben mn collectie aan t uitdunnen, merk dat ik enkele gewoon niet gebruik, de mint en azure staan te koop nu.

Maar wel de blackcurrant gebruikt, echt mn favoriete dekje deze, zo'n mooie kleur

Afbeelding

Rianne1807

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 16:40

annaxmaex schreef:
De Loire mink kunnen scoren, echt een heel mooi kleurtje <3
[ [url=m/MfmXAY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook heel mooi!!

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 16:50

mooney schreef:
Wat staat het huidige dekje al chique! Wil je op de chique tour blijven of juist iets knallends erbij?

Hier toch de fern en jay blue gescoord ondanks dat ik niets meer zou kopen :') Maar ik kon ze met zo veel korting kopen dat ik ze toch wel graag wilde. Zal van de week even foto's maken. Zijn de andere suede liefhebbers helemaal gestopt? Valt me op dat er van de laatste collectie weinig foto's zijn gemaakt in het topic.

hier niet gestopt, maar ik koop alleen met goede korting :') En die mis ik nu een beetje, net zoals die outlet bij CM -O- Daar had ik me al helemaal op verheugd er blind vanuit gaande dat ie wel weer zou komen haha

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 16:50

Ik heb nog steeds mijn suedes maar inmiddels heb ik er wel gewoon genoeg. Twee planken in de kast vol en ik kan ze maar op een van mijn twee paarden gebruiken omdat de ander er in verzuipt.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 17:58

Hier een suede (& loire) lover. Niet gestopt maar mijn oudere merrie is met pensioen en jonkie word deze zomer zadelmak gemaakt. Plus er ligt een hele berg die ik eerst eens onder het zadel moet zien bij mijn jonkie, gezien ik van een donkerbruine naar lichte vos ga. Vind dat alles kon op de donkere madam, maar niet alles op de vos.

Dus even een koop stop hier. :D

Organa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 21:03

mooney schreef:

Ik sta voor alles open! Al nijg ik wel meer naar rustige kleurtjes

Organa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 21:03

Dees schreef:
Heeeee, is dat een Schwartzwalder Fuchs?
Wij hebben ook zo'n kleurtje hier op stal. Ik verheug me op de dag dat die onder het zadel loopt met zijn Loire Dijon op! Denk dat Sienna hem ook zal staan. Nou ja en met Marine / Peacock zit je altijd goed.

Ik heb van de week de Loire Bennetton Blue gescoord bij Hypostore. Zo mooi! Ik zal vanavond de haflinger ermee rijden en een foto voor hier maken :j

Ja, inderdaad een fuchs! :)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 22:57

mooney schreef:

Korting?? :D

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-24 23:17

Ik had de jay blue voor 43 (agradi met knhs korting) en de fern voor 48 via lemieux zelf. Ik heb de regel dat ik niet boven de 50 ga :')

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 07:07

Ik vond van de week allemaal loire dekjes voor 53 euro, maar die vond ik ook te duur. Ik heb een soortgelijke regel namelijk :D maar nu zijn ze allemaal nog véél duurder.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 09:38

Hoe vinden jullie de lemieux Vliegenmaskers vallen?
Paard zit een klein beetje tussen cob en full in.. meer richting full dan cob. Past een maat L dan vermoedelijk?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 09:42

Ik heb een pony die maat cob heeft met de neus en kaak van full. Paste echt perfect in de M geloof ik.

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 09:43

Muze schreef:
Paard zit een klein beetje tussen cob en full in.. meer richting full dan cob. Past een maat L dan vermoedelijk?

Ik had bij mijn D pony hetzelfde, alleen twijfelde tussen pony en cob. Ik had ze beide besteld en pony was echt veel te klein, dus zou voor een paard wel voor een full gaan.

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 09:58

xxxmh schreef:
Iemand wel eens een bontje in de was gedaan? Had een vriendelijke muis op bezoek die lekker op m'n dekjes en bontje gepoept en geplast heeft. Dekjes zijn allemaal gewassen maar bontje vind ik spannend. Gelukkig heeft de muis niks kapot gemaakt op een klein hapje na van het bontje maar nauwelijks te zien gelukkig.

Ik was mijn bontjes en singel met bontwasmiddel en dan gewoon 40graden

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 13:00

Organa schreef:
[ [url=m/a2AE6b.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn pony is sinds kort onder het zadel. Natuurlijk hoort daar een nieuw dekje bij! Welke zouden jullie kiezen? Ons tuig is donkerbruin met goud

Spruce :D

Daannvd92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 13:21

@Organa; wat een knap paard! Spruce is idd een hele mooie, bruine suede is hier ook een favoriet en de racing green cotton pak ik ook nog steeds vaak.

@xxxmh; ik doe bont altijd wassen op 30 en dan inderdaad met zo'n bontwasmiddel.

-

Zelf een hele tijd niet actief geweest op Bokt, maar inmiddels alweer diverse nieuwe aanwinsten (en bijna niks verkocht, wat eigenlijk wel de afspraak is met mijn vriend :')), dus klets toch graag weer mee. :P. Recent heb ik de terracotta, orchid loire, benetton loire en de fern loire aan de collectie toegevoegd. En de sage suede maar heb daar geen foto van.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 14:17

Heeft iemand toevallig de Fern suede op een haflinger en heeft een foto ervan? Twijfel enorm of het wel een geslaagde combi is :')

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 14:42

Ik kan je niet helpen helaas dieseltje. Maar wat ik hier in het topic heb gezien, staat die hafjes alles :Y)

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-24 14:55

Staat weer goed Daan!

Ik denk dat de spruce, atlantic of fern mooi zijn op de fuch.

Ik heb zojuist foto's gemaakt van de fern op een gewone vos, wildkleur vos en palomino. Dus vanalles behalve een zweetvos, maar wellicht heb je er wat aan.

Ze zijn wel braaf dat ze blijven staan als ik het er zo even op smijt, maar beetje charmant erbij staan was te veel gevraagd:')
Fern:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jay blue:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 16:43

Muze schreef:

Zeker een L nemen :j
De mijne zit ook tussen cob en full, M kon dicht maar was echt te krap