Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stal_Fiore schreef:Iemand een idee waar de Mahogany nog in Full dressuur te koop is?
Ik heb gemaild met ES over de beschadiging aan m’n dekje en ze willen hem graag omruilen. Echter hebben ze de Mahogany niet meer op voorraad, dus bieden ze een andere kleur aan.
Prima, maar ik wil wel graag de Mahogany erbij, heb er net een hele set van gemaakt.
Ze hadden overigens nog niet eerder klachten over zulke beschadigingen gehad.
maessie schreef:anoukwendy schreef:Ze hebben nu van die gaasjes op de rug, daarom zal ps wel op de singellus staan.
Ze hebben dit bij meerdere dekjes en die zijn dunner, dus hopelijk zijn deze niet dunner
Dan dus ook geen quotes meer denk ik? Dat vond ik nu juist een leuke touch.
Flubberboot schreef:EdkingEnzo schreef:Ik vind deze van PS ook niet zo. Van mij hadden ze wel verder mogen gaan met de Corduroy
Die mening deel ik! Ik vind de corduroy zo chique!! Hoop stiekem dat daar nog een zwarte en blauwe variant van komt...
mariekie schreef:Flubberboot schreef:Die mening deel ik! Ik vind de corduroy zo chique!! Hoop stiekem dat daar nog een zwarte en blauwe variant van komt...
Zou de hunter green wel willen, maar negens meer te krijgen....
Sorriso schreef:PS lijkt een beetje ten onder te gaan aan hun eigen hebberigheid zo. Iedereeen raakt zo toch heel snel verzadigd? Nou was ik dat sowieso al, heb nog 6 ongebruikte dekjes liggen. Maar ook zoveel kleuren tegelijk releasen, dan is de kleurencirkel snel vol…
maessie schreef:anoukwendy schreef:Ze hebben nu van die gaasjes op de rug, daarom zal ps wel op de singellus staan.
Ze hebben dit bij meerdere dekjes en die zijn dunner, dus hopelijk zijn deze niet dunner
Dan dus ook geen quotes meer denk ik? Dat vond ik nu juist een leuke touch.
maessie schreef:Oei.....Ik zie zws 2 die ik wil
![]()
[ [url=m/Zv5zN2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4HaxLj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TkNH4a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CZShIF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9Ps7jv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dHH4HW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/x9gqtK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Odm14n.jpg]Afbeelding[/url] ]