Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
goldyc schreef:+1
Maar ik vind de dekjes te glanzend. De velvets vind ik dan weer prachtig (vooral de blauwe en de groene), maar ik doe niks met bandages of oornetjes, tenzij voor fotoshoots, en mijn paard draagt bandages maat pony. Oh, en ik vermoed dat ik een cob nodig heb, aangezien die dekjes giant zijn en mijn paard nogal klein is. (eigenlijk is het een pony, in Nederland, haha) Dus zo is niks kopen wel erg makkelijk
Dus ik lees vooral mee zodat ik het zeker niet mis als de velvet in maat cob uitkomt
@mirne bordeaux staat (haast) altijd super. Je paard staat er prachtig mee!
Getup schreef:Ik sla ook over. T is niet zo origineel, vind ik. Snap niet, dat ze niet "gewoon " een oker gele ( en dan niet zo n pasteltint) of n warme oranje / roodtint uitbrengen.
Vind Veel kleuren mooi, maar koop persoonlijk niet tig bijna dezelfde maar toch net anders- tinten
Getup schreef:Ik sla ook over. T is niet zo origineel, vind ik. Snap niet, dat ze niet "gewoon " een oker gele ( en dan niet zo n pasteltint) of n warme oranje / roodtint uitbrengen.
Vind Veel kleuren mooi, maar koop persoonlijk niet tig bijna dezelfde maar toch net anders- tinten