Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Celess schreef:Hallo,
Ik kom hier even binnenvallen. Ik heb dit hoofdstel gekocht voor mijn shetlander. Wat vinden jullie van de pasvorm? Ik vind hem een beetje krapjes bij de jukbeenderen denk ik of kan het wel? Ik denk dat ik met een maat groter het bit weer niet op de juiste hoogte krijg..
shetlandfan schreef:_Celess schreef:Hallo,
Ik kom hier even binnenvallen. Ik heb dit hoofdstel gekocht voor mijn shetlander. Wat vinden jullie van de pasvorm? Ik vind hem een beetje krapjes bij de jukbeenderen denk ik of kan het wel? Ik denk dat ik met een maat groter het bit weer niet op de juiste hoogte krijg..
Ik vind hem mooi. Welke maat en merk is deze? Ik zoek ook nog een anatomisch hoofdstel voor mijn shetlander. Maar kan nog niet echt wat vinden.
Jooliieen schreef:Iemand van onze vereniging rijdt er wel gewoon dressuurwedstrijden mee en heeft nog nooit commentaar gehad, dus ik denk ook dat ik gewoon de gok ga wagen op de reguliere wedstrijden.
Mooi Vera! Al mee gereden?
essiesilly schreef:hoii, even een vraagje want ik kom er toch niet uit.
Is er een hoofdstel verkrijgbaar, vergelijkbaar met de micklem multibridle (dus anatomisch, met bit EN zonder bit te gebruiken?!) alleen dan uiteraard iets goedkoper en zonder neus ringetje