Buitenzinnig schreef:Hahahelaas, alleen normale maat over
Ook geen Florac (Piccolo), toevallig?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
crazygirl1 schreef:Ik heb de barefoot cherokee getest maar deze valt veel te breed voor mij. Na heb ik een maand de cheyenne kunnen testen. Deze bevalt mij goed. Gezien beide zadels van vriendin zijn, om te testen, wil ik nu op zoek naar een eigen (tweedehands) cheyenne zadel.
Nu is mijn vraag, is dit toeval of heeft de cheyenne echt een smallere zit?
Caaatje schreef:Welke inlages zijn er eigenlijk mogelijk in de Ghost kussens?
xyzutu2 schreef:Op die fiets: zou je met die 5cm dikke inlages in de kussens volgens jou wel zonder pad kunnen rijden?
Die 5 cm dikke inlages zijn dan niet bedoeld om het zadel op te hogen (want dat ligt zonder pad nu ook al prima qua wervelruimte), maar echt als extra schokdemping/drukverdeling omdat de pad dan mist.
Ik ben daar wel benieuwd naar!
Duhelo schreef:dus de gewone vulling in de kussens is eigenlijk wel het drukverdelende spul dat erin zit, en de pad eronder moet eigenlijk vooral zorgen voor de zachte laag tussen rug en zadel, als ik het goed begrijp?
Oryani schreef:Da's snel![]()
Mijn Ghost is ook alweer weg, al vond ik dat jammer, de maat was voor mij het probleem denk ik.
Sluit niet uit dat er ooit nog een ander model komt, vond het systeem erg fijn.
tennan schreef:Oryani schreef:Da's snel![]()
Mijn Ghost is ook alweer weg, al vond ik dat jammer, de maat was voor mij het probleem denk ik.
Sluit niet uit dat er ooit nog een ander model komt, vond het systeem erg fijn.
Daar stond ik ook van te kijken inderdaad! Nu rustig op zoek naar een nieuwe. Die roundskirt Engelpads lijken me wel wat!
Welke Ghost had jij ook alweer?