Wie heeft er een Custom zadel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Moratoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 14:28

Woensdag 18 december a.s. heb ik een afspraak met Claudia, ben erg benieuwd :j

Ik ben al het nadenken voor de kleur, wil graag een combi van zwart met bruin....maar vind het moeilijk om in te beelden hoe het er dan uit zal zien. Zijn er hier met deze kleurencombi?

ClauGeli68

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 15:15

Je kunt ook even kijken op de Facebook pagina van Custom zadels. Daar staan heel veel foto's op!

Moratoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 15:34

Al bezig :P heel illegaal op mijn werk :oo :D

Ik zie bijna door de bomen het bos niet meer....pfff wat is er eigenlijk niet mogelijk???

ClauGeli68

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 15:35

Haha ja wat je wilt dat kunnen ze maken :)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 00:22

Hihi echt ongeveer alles idd. Ik hou het maar simpel, moet hem over een paar jaar ook nog mooi vinden :)

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 09:11

Ja zoiets had ik ook. Of dat je hem bv toch moet verkopen.
Moratoetje, ik had net 2 berichten er boven over mn bruin zwarte zadel gehad :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:59

mijn zadel is in productie. hopelijk snel klaar!

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 14:06

Die van mij is ook 2 november in productie gegaan, maar ik heb nog niks gehoord. Dus na productie duurt het schijnbaar toch nog minimaal een week of 4.
Ik hoop toch wel echt dat het niet lang meer duurt. Want er werd gezegd 8 tot 10 weken, maar het is nu al 14 weken.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 18:42

Pffff hier beetje moedeloos. Volgende week woensdag zadelmaker weer terug in combinatie met fysio. Misschien zien twee paar ogen meer dan 1. Hij gaf aan dat dekje niet mag verdwijnen, en dat niet goed is paard boos doet met singelen. Maar ook dat er geen oneindige opties zijn.... Ik blijf erbij dat ie gewoon niet oke ligt. Want heb twee leenzadels gehad waar ze heel goed onder liep voor langere tijd. Andere deed ze ook moeilijk op. Daar zal ze toch echt wel reden voor hebben.. Medisch niet echt mogelijk want dan had fysio allang iets opgemerkt. En dan zou ze het op ALLE zadels moeten doen.

GWR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 18:54

Balen zeg! Is het geen optie 1 van die leenzadels te kopen? Wellicht niet qua kleur ed wat je uitgezocht hebt maar het gaat uiteindelijk om hoe ze eronder lopen denk ik dan...

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 19:09

Een kwam ervan terug maar die heeft hele tijd op heel ander type paard gelegen dus ook kans dat hij niet meer past. En was inch 18. Terwijl ik echt een spinnetje ben. De andere zou ik eens om kunnen vragen..

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:20

Mijn paard is al ze hele leven "boos" met aansingelen, onder tig verschillende zadels... Als hij hooi aan het eten is vergeet hij het alleen. Ik heb er eerlijk gezegd weinig boodschap aan bij hem, waarmee ik overigens niet wil zeggen dat je niet gelijk hebt hoor vencedor.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:32

Als ze dat altijd doen is het anders misschien. Normaal verblikt of vverbloost die van mij normaal gesproken niet. Afgelopen keer voor bijvullen kon ik na aansingelen niet eens wegstappen zo kwaad. Echt tegen staken aan. Zo is mijn paard eigenlijk niet. En dat in combi met dekjes die helemaal verdwijnen... Van de week dacht ik wat voel ik toch achter mn kuit. Dekje er HELEMAAL onderuit, alleen nog opgefrot achter kuit en onderste stukje zweetblad. Ik zal het as woensdag wel horen wat ze zeggen! Of paard drama Queen is of dat er echt iets niet lekker ligt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 23:01

Moooi!!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 08:05

Antoontje belijning is waarschijnlijk terra kleurig, is bij mij ook.

sandra1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 14:52

Ziet er mooi uit hoor, hoe lang duurt het nu dan nog voordat je hem 'thuis' hebt?

Ik heb maar even gevraagd hoe het zit met mijn zadel, zeker nu het leenzadel steeds meer begint te schuiven. Heb het idee dat hier qua opvulling wel het een en ander bijkan. Heb het geprobeerd op te lossen met dik dekje en/of bontje maar dit is niet meer afdoende. Heb nog geen reactie gehad met hem.

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 15:31

Ik krijg maandag mijn zadel, heb begin juli besteld. Dus dat heeft ook aardig wat langer dan de beloofde 3 maanden geduurd ..

Ik heb de Icon Coda in bruin, met contrasterende bies en sticksels.
Ben heel benieuwd hoe het geworden is!

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 15:51

sandra1977 schreef:
Ziet er mooi uit hoor, hoe lang duurt het nu dan nog voordat je hem 'thuis' hebt?

Ik heb maar even gevraagd hoe het zit met mijn zadel, zeker nu het leenzadel steeds meer begint te schuiven. Heb het idee dat hier qua opvulling wel het een en ander bijkan. Heb het geprobeerd op te lossen met dik dekje en/of bontje maar dit is niet meer afdoende. Heb nog geen reactie gehad met hem.

Hier is het leenzadel gisteren aangepast omdat het begon te schuiven, met een beetje mazzel is het bestelde zadel er binnen nu en een maand...

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 22:43

vencedor schreef:
Als ze dat altijd doen is het anders misschien. Normaal verblikt of vverbloost die van mij normaal gesproken niet. Afgelopen keer voor bijvullen kon ik na aansingelen niet eens wegstappen zo kwaad. Echt tegen staken aan. Zo is mijn paard eigenlijk niet. En dat in combi met dekjes die helemaal verdwijnen... Van de week dacht ik wat voel ik toch achter mn kuit. Dekje er HELEMAAL onderuit, alleen nog opgefrot achter kuit en onderste stukje zweetblad. Ik zal het as woensdag wel horen wat ze zeggen! Of paard drama Queen is of dat er echt iets niet lekker ligt.

kan het verdwijnen van je dekje niet te maken hebben met het scheren.
bij mijn stalgenoot is sinds het scheren haar dekje ook aan het naar achterschuiven en is zelfs een keer over de schoft zo strak gaan zitten dat er een kale plek zat.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:01

Ook aan gedacht! Maar vlak na scheren bleef het goed liggen..

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:16

Antoontje schreef:
Ik heb alvast een voorproefje gekregen van mijn zadel :D

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
Hij lijkt alleen zwart, maar als het goed is issie bruin :Y)
Ik had de lining iets minder oranje verwacht, maar ik ben benieuwd hoe het in het echt is!

is die met lange kniewrongen????? Ziet der op de foto mooie uit mooi zadel. Welk model is dat??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:23

zie net dat ik alweer 10 weken aan t wachten ben. tijd gaat snel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:28

ik rijd nu met lange wrong maar heb korte besteld....

ik ben benieuwd of dat wat gaat worden.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:48

valerie2012 schreef:
Antoontje schreef:
Ik heb alvast een voorproefje gekregen van mijn zadel :D

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
Hij lijkt alleen zwart, maar als het goed is issie bruin :Y)
Ik had de lining iets minder oranje verwacht, maar ik ben benieuwd hoe het in het echt is!

is die met lange kniewrongen????? Ziet der op de foto mooie uit mooi zadel. Welk model is dat??

Het is een wolfgang constanze met lange wrongen inderdaad :j
Deze wrongen zijn ook nog iets aangepast zodat ze precies goed aansluiten, als het goed is :Y)

Ik heb nu een leenzadel met korte wrongen en dan mis ik toch wel duidelijk wat steun :j[/quote]

oke ik heb pas op 1 gezeten op paard van vriendin van mijn die heeft ook korten. Ik mag binnen kort ook een custom maar weer totaal nog niet welk model maar denk wel met lange. Neem maar welke model lijkt me wel moeilijk ik heb bij die vriendin op
Icon Coda zitten maar hoe op mijn paard zou liggen zou niet weten maar die is op zich niet moeilijk qua bouwe of iets dus ben benieuwte. Alleen ik moet nog afspraak maken om aan telaten meten. Maar ga ik pas in nieuwe jaar doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 09:09

ze zullen gewoon van alles passen op je paard en dan komt er vast wat passends voor jullie.