Ik ben al het nadenken voor de kleur, wil graag een combi van zwart met bruin....maar vind het moeilijk om in te beelden hoe het er dan uit zal zien. Zijn er hier met deze kleurencombi?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sandra1977 schreef:Ziet er mooi uit hoor, hoe lang duurt het nu dan nog voordat je hem 'thuis' hebt?
Ik heb maar even gevraagd hoe het zit met mijn zadel, zeker nu het leenzadel steeds meer begint te schuiven. Heb het idee dat hier qua opvulling wel het een en ander bijkan. Heb het geprobeerd op te lossen met dik dekje en/of bontje maar dit is niet meer afdoende. Heb nog geen reactie gehad met hem.
vencedor schreef:Als ze dat altijd doen is het anders misschien. Normaal verblikt of vverbloost die van mij normaal gesproken niet. Afgelopen keer voor bijvullen kon ik na aansingelen niet eens wegstappen zo kwaad. Echt tegen staken aan. Zo is mijn paard eigenlijk niet. En dat in combi met dekjes die helemaal verdwijnen... Van de week dacht ik wat voel ik toch achter mn kuit. Dekje er HELEMAAL onderuit, alleen nog opgefrot achter kuit en onderste stukje zweetblad. Ik zal het as woensdag wel horen wat ze zeggen! Of paard drama Queen is of dat er echt iets niet lekker ligt.
Antoontje schreef:Ik heb alvast een voorproefje gekregen van mijn zadel
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hij lijkt alleen zwart, maar als het goed is issie bruin
Ik had de lining iets minder oranje verwacht, maar ik ben benieuwd hoe het in het echt is!
valerie2012 schreef:Antoontje schreef:Ik heb alvast een voorproefje gekregen van mijn zadel
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hij lijkt alleen zwart, maar als het goed is issie bruin
Ik had de lining iets minder oranje verwacht, maar ik ben benieuwd hoe het in het echt is!
is die met lange kniewrongen????? Ziet der op de foto mooie uit mooi zadel. Welk model is dat??