Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik kan geen boogje ontdekken en via google naar foto's zoeken, zie ik ook nergens een wow

kim1207 schreef:heb nog een curved singel 65 cm met donkerbruin en nutmeg in de aanbieding
en kussens 18 inch nutmeg dwg met tab en stitchline, nog iemand interesse>>>
Ik hoop inderdaad ook dat het een kwestie is van een foute headplate oid..
zit velcro op de singel en dan kan je het bontje er gewoon opplakken, heel gemakkelijk om te wassen. En dat waren ook zo'n luchtzadels, dus ik denk dat die singels iig wel kunnen bij een wow. Verder wel super dingen
Jij hebt nu een zadel met tabs en dat levert geen problemen op door het bontje? Het kan inderdaad best dat er voor weinig lucht in zit, ik heb meestal weinig vulling voor zodat de kussens mooi om het paard vormen.
Ik heb overigens een heel vlakke zit en dat is voor mij echt een verademing, terwijl ik overtuigd was dat ik van een opgesloten zit hield..

. 5 cm had ik wel aangedurfd, 10 niet.
De beugelophanging zit volgens mij op dat punt. Zit daar misschien iets niet goed? En onder het kussen zit een plastic plaat, die moet mooi onder je kussen vallen. Tenminste ik geloof plastic, iets hards iig
.
(die opperde dat het aan het dekje kon liggen, vandaar) Misschien stond het er een beetje krom, maar ik rij dus inderdaad niet meer tot de osteo en fitter zijn geweest