Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Renske_ schreef:LovesFire er wordt juist aangeraden om níet met je beugels onderlangs te rijden, maar juist met je beugels gewoon er overheen.
Dat daar verder niet iets over wordt gezegd is denk ik omdat de meeste mensen ze standaard al er overheen dragen, sterker nog Arno bevestigde bij het zadel wat ik afgeleverd zag worden zelf de beugels aan het zadel, en dus idd over het zweetblad heen.
Hoe heb jij dat gedaan bij het proefrijden?
Shalot schreef:Hij gaf wel netjes bij mij aan dat je je beugelsluiting beneden kan doen met een hoesje of zoiets. Heeft iemand dat al hier????? Dus beugels normaal maar ijzere sluiting beneden?
AnneB schreef:Shalot schreef:Hij gaf wel netjes bij mij aan dat je je beugelsluiting beneden kan doen met een hoesje of zoiets. Heeft iemand dat al hier????? Dus beugels normaal maar ijzere sluiting beneden?
Ik heb hele andere beugelriemen van 'm gehad. Enkele riemen (dus slechts één riem op het zweetblad ipv dubbel) die boven met een soort 'lus' aan de stalen haak en onderaan zitten de gaatjes. Als je dan je beugelriemen door de onderkant doet dan kan je zo een haakje door een van de gaatjes doen. Nou ja... ik maak wel eens een foto.
Hebben jullie allemaal gewone beugelriemen gehad?
lovesFIRE schreef:mooie zadels allemaal !![]()
ik heb mijn zadel nu al aardig ingereden maar ik krijg enorme vouwen in het zweetblad![]()
ik dacht eerst dat het door het brandt-tekentje wat aan de singel is bevestigd dat het daar door kwam.
maar het word van kwaat tot erger echt mega zonde.
ik heb nu mn beugels eroverheen gedaan (normaal rijdt ik er altijd onder)
en het is al ietsjes minder even goed ingevet en hopen dat het nu weg gaat.
als die komt zal ik eerst is vragen hoe dat komt, baal hier wel van..
TaeBo schreef:Ik vind het vreselijk rijden met de beugels eroverheen. Zit voor geen meter![]()
Om te voorkomen dat het zweetblad opkruipt, zet Arno een lus aan de achterkant van het zweetblad waar mn singelstoten doorheen gaan, dan blijft het zweetblad mooi op zn plek