pantarhei schreef:Ik heb de Rambo summier series, die is perfect voor dagen met matige regen en weinig wind, met meer wind slaat de regen onder het waterdichte deel door en is je paard nog steeds nat. Mijne staat nu dus ook zonder vanwege de wind. Koud is het niet en dus ook te warm voor hele regendeken.
Juist voor dit ga ik dan denk ik toch voor de Lemieux. Stof is sterker dan de softshell en geschikt voor hele dagen regen zoals nu. Hier staat windkracht 4/5 met forse buien af en aan. Met zonniger weer en af en toe een buitje kan hij prima zonder staan. Regenstuk zou ook goed moeten ademen. Hij heeft nu de sun shower op en het wel warm maar niet nat. Dus denk dat de LM misschien net genoeg lucht kan toevoeren om het behaaglijk te hebben.
De Rambo is onderweg maar heeft enkele dagen levertijd en wil hem eigenlijk nu gebruiken, anders is het alweer opgeknapt en heb ik het voorlopig (hopelijk) überhaupt niet meer nodig. Lastig zeg..
Lemieux deken ziet er wel erg fijn uit, benieuwd naar de pasvorm. Maas is wat dichter inderdaad, niet perse een luchtige vliegendeken. Stof heeft eerder iets van een eczeemdeken wat weg.