De Navy enz zou ook mooi staan, donker-bordeaux zou wel mooi staan met je zadel, maar misschien niet op je paard qua kleur?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Farjen schreef:Haha, erg hé die prijzen tegenwoordig![]()
De Navy enz zou ook mooi staan, donker-bordeaux zou wel mooi staan met je zadel, maar misschien niet op je paard qua kleur?
mooney schreef:upendo schreef:[ [url=m/9iaX5Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo blij mee!
@mooney, welke kleuren moet je nu nog voor bruin? Ik heb niet alle 'nieuwste' kleuren maar ik heb eigenlijk alle oude kleuren wel.
Deze zoek ik nog voor bruin:
Suede: Midnight blue, Teal, Corn blue, Mist, Ice blue, Turquoise, Racing green, Hunter green, Olive, Kiwi, Lime green, Blueberry, Lavender, French rose, Berry red, Rioja, Coral red, Tangerine, Paprika, Burnt orange, Terracotta, Caramel, Mink
Loire: Ink blue, Azure, Mist, Peacock green, Sage green, Kiwi, Blackcurrant, Musk, Papaya, French rose, Mulberry, Mink, White
upendo schreef:Voor ik ze op marktplaats knikker, misschien zit hier een verzamelaar die deze nog zoekt;
Caramel
[ [url=m/Y3sP09.jpg]Afbeelding[/url] ]
En beige
[ [url=m/knOlGU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik verkoop ze omdat ik deze kleuren niet pak. Zo goed als nieuw dus.
xLiez schreef:De beige is echt mijn favoriet haha! Die pak ik heel vaak. Caramel weet ik niet, die staat mijn pony niet zo mooi denk ik. Al vind ik hem wel prachtig!
Spotte vandaag de crystal bij de epplejeck. Wel een subtiel randje, vind ik wel mooi.
[ [url=m/cYCfPl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Flubberboot schreef:xLiez schreef:De beige is echt mijn favoriet haha! Die pak ik heel vaak. Caramel weet ik niet, die staat mijn pony niet zo mooi denk ik. Al vind ik hem wel prachtig!
Spotte vandaag de crystal bij de epplejeck. Wel een subtiel randje, vind ik wel mooi.
[ [url=m/cYCfPl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaa de crystal is gaaaf!!!
Iemand hier ervaring met een retour sturen bij Ooteman? Ik had een dekje besteld maar vind hem toch minder gaaf...
Wiwabalia schreef:Ik denk dat de Kudos veel ruimer valt door die loopsplit, ziet er vergelijkbaar uit als de Rambo Optimo.
Hier wel tevreden over de Arika.