Maar van de Rioja en Mulberry geen foto van veraf helaas en beide dekjes zijn verkocht. Dus ik kan geen nieuwe poging doen maar wie weet kan je er iets mee:
Mulberry:

Rioja:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saaams schreef:Daannvd92 schreef:
Die navy staat echt heel mooi/chique op je paard!
Thanks! Het is een oude foto. Inmiddels is ze slank en gekortwiekt. Maar dit was voorheen mijn wedstrijd dekje!
mooney schreef:Jennifer mooie verzameling! Ik gebruik wel alleen foto's met hoofd en benen er ook op. Dus de lime en terracotta zal ik toevoegen.
Rocamor schreef:Jennifer, ik hoop dat mijn Vossie net zo'n ruige bok wordt als de jouwe
upendo schreef:[ [url=m/9iaX5Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo blij mee!
@mooney, welke kleuren moet je nu nog voor bruin? Ik heb niet alle 'nieuwste' kleuren maar ik heb eigenlijk alle oude kleuren wel.
Waidida schreef:Ik heb 2 vraagjes voor jullie:
Zijne r mensen die de puissance dekjes al hebben gekocht? Zo ja wat zijn jullie bevindingen en hebben jullie een foto?
Vraag 2: ik ga binnenkort 1 van deze 2 zadels kopen, door het drukke patroon van het zadel denk ik dat felle kleurtjes er niet echt mooi onder zullen zijn maar nu vroeg ik me af welke kleurtjes jullie denken dat er leuk onder zouden staan?
Ook even een foto van het paard zodat jullie een idee krijgen van de kleuren haha. Ik twijfel nog steeds tussen de zadels dus daar mag je ook altijd je mening over geven haha
[ [url=m/TzFcHU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/phOvtn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QjAf2K.jpg]Afbeelding[/url] ]
lotte002 schreef:Waidida schreef:Ik heb 2 vraagjes voor jullie:
Zijne r mensen die de puissance dekjes al hebben gekocht? Zo ja wat zijn jullie bevindingen en hebben jullie een foto?
Vraag 2: ik ga binnenkort 1 van deze 2 zadels kopen, door het drukke patroon van het zadel denk ik dat felle kleurtjes er niet echt mooi onder zullen zijn maar nu vroeg ik me af welke kleurtjes jullie denken dat er leuk onder zouden staan?
Ook even een foto van het paard zodat jullie een idee krijgen van de kleuren haha. Ik twijfel nog steeds tussen de zadels dus daar mag je ook altijd je mening over geven haha
ik heb de zwarte puissance , bevalt tot nu toe goed erg sjiek door het randje erom vind ik
[ [url=m/S7VC67.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T28RXc.jpg]Afbeelding[/url] ]
lotte002 schreef:Waidida schreef:Ik heb 2 vraagjes voor jullie:
ik heb de zwarte puissance , bevalt tot nu toe goed erg sjiek door het randje erom vind ik
[ [url=m/S7VC67.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T28RXc.jpg]Afbeelding[/url] ]