Belker schreef:Ik wacht nog even op de nieuwe kleuren. Ik mag dit jaar nog 1 nieuw sjabrak kopen van mijn manVolgens mij moeten er altijd 2 in een mandje
Ja en anders was het een aanbieding met 1+1 gratis toch

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rizette schreef:DemiSisa schreef:Heel veel sterkte mooney! Wat moet dat een klap zijn voor jullie.
Vandaag in de hypostore geweest. Ik wil heel graag de zwarte crystal, vind die mooier dan de puissance. En de sage mesh staat ook op mn lijstje
Bij epplejeck drie voor de prijs van 2. Ook de crystal
xRoossie95 schreef:Oeh Daannvd92 als je wilt graagheb zelf ook wel groene maar echt "gewoon donkergroen" die matchen wel met Hunter green maar niet met de oak
[ [url=m/XAYbGK.jpg]Afbeelding[/url] ]
xRoossie95 schreef:Oeh Daannvd92 als je wilt graagheb zelf ook wel groene maar echt "gewoon donkergroen" die matchen wel met Hunter green maar niet met de oak
[ [url=m/XAYbGK.jpg]Afbeelding[/url] ]
mooney schreef:Roossie ik kan eventueel kleur legergroen van ppm touw bij de oak houden, dat heb ik hier wel liggen. Dan kan je zien of dat wel of niet een match is.
Daannvd92 schreef:Die van mij matchen ook niet met de oak helaas.
Achteraf ook wel logisch want ik had ze bij de olive haha
SandraWierda schreef:Bij ByBaukje en Dabo’s design kun je biothane teugels bestellen, beide sturen ook proef monstertjes voor kleur keuze.
[ [url=m/qfjPL4.jpg]Afbeelding[/url] ]