Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 22:28

Belker schreef:
Ik wacht nog even op de nieuwe kleuren. Ik mag dit jaar nog 1 nieuw sjabrak kopen van mijn man O:) Volgens mij moeten er altijd 2 in een mandje :j

Ja en anders was het een aanbieding met 1+1 gratis toch :') :D

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 22:36

mooney schreef:
Dankjewel. Rizette ja zomaar opeens, pony had nooit wat. Kliniek gaf ook aan dat het domme pech was, dunne darm was verdraaid.

Zo zie je maar weer, niets aan de hand en dan zo maar zoiets.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 22:39

DemiSisa schreef:
Heel veel sterkte mooney! Wat moet dat een klap zijn voor jullie.

Vandaag in de hypostore geweest. Ik wil heel graag de zwarte crystal, vind die mooier dan de puissance. En de sage mesh staat ook op mn lijstje <3

Bij epplejeck drie voor de prijs van 2. Ook de crystal

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 22:42

Ik mag op het moment niks kopen van mijn man, wel schattig dat hij denkt dat hij de broek aan heeft thuis. :')

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 22:59

Wiwabalia schreef:
Ik mag op het moment niks kopen van mijn man, wel schattig dat hij denkt dat hij de broek aan heeft thuis. :')

Dat dus, maar we geven ze graag dat idee :+

xRoossie95

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 23:11

Vandaag zijn de dekjes bij ons komen wonen <3 De olive toch maar niet gedaan, bleef twijfelen :') Afbeelding

Moet alleen nog teugels voor bij de Oak, daar paste niks bij. Dus ook nog maar even verder shoppen voor de teugels :*

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 23:37

Die zie je niet vaak in een set! Meestal is het kleding of peeskappen die matchen en niet perse de teugels. Wel heel gaaf! En toegewijd haha.

Daannvd92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 07:56

Mooie kleuren! <3

Volgens mij heb ik nog groene touwteugels liggen, als je wil kan ik kijken of ik die nog heb.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 12:43

Oeh Daannvd92 als je wilt graag :+ heb zelf ook wel groene maar echt "gewoon donkergroen" die matchen wel met Hunter green maar niet met de oak :( Afbeelding

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 14:05

xRoossie95 schreef:
Oeh Daannvd92 als je wilt graag :+ heb zelf ook wel groene maar echt "gewoon donkergroen" die matchen wel met Hunter green maar niet met de oak :( [ [url=m/XAYbGK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een mooie kleur teugels! En de rest van de setjes ook natuurlijk ;)

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 14:36

Bij Hypostore is nu een filmpje van Barbie met een Lemieux dekje. Is dat de watermelon? Want deze lijkt harder roze dan de watermelon is, zou dat een nieuwe kleur zijn? Of is het wel de watermelon

EDIT laat maar ik zie net dat een dekje van weatherbeeta is :D
Laatst bijgewerkt door annaxmaex op 22-07-23 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 14:37

Roossie ik kan eventueel kleur legergroen van ppm touw bij de oak houden, dat heb ik hier wel liggen. Dan kan je zien of dat wel of niet een match is.

AnnaxMaex volgens mij is dat een weatherbeeta dekje en geen lemieux, er zit een ovaal kaartje aan dacht ik en dat heeft weatherbeeta ook.

Even nog mijn laatste fotodump voor de collectie. Ik zal zo in een aparte post ook nog even de gezocht lijst plaatsen.
Mijn bijdrage voor vos en palomino
Suede turquoise
Afbeelding
Afbeelding

Suede peacock
Afbeelding

Suede oak
Afbeelding

Suede sage
Afbeelding

Suede teal
Afbeelding

Suede corn blue
Afbeelding

Suede ice blue
Afbeelding

Suede mint
Afbeelding

Suede papaya
Afbeelding

Suede french rose
Afbeelding

Suede sienna
Afbeelding

Suede Dijon
Afbeelding

Suede Mist
Afbeelding

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 14:57

Rizette schreef:
DemiSisa schreef:
Heel veel sterkte mooney! Wat moet dat een klap zijn voor jullie.

Vandaag in de hypostore geweest. Ik wil heel graag de zwarte crystal, vind die mooier dan de puissance. En de sage mesh staat ook op mn lijstje <3

Bij epplejeck drie voor de prijs van 2. Ook de crystal

Oh dat is wel een goede voor een volgende keer. Nu net een nieuw wedstrijdjasje gekocht dus eerst weer even koest :o

Afbeelding

Heb zelf nog maar twee dekjes van LeMieux. De Rhone Petrol en de Peacock. Dit is de petrol <3

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 15:46

Twee volle 'bingokaartjes' _/-\o_ Mijn doel is om 80% van de hokjes ingevuld te krijgen, dan moeten we nog wel een hoop. Ik zit er wel aan te denken om gewoon een OP te gaan maken over een week of twee voor het volgende topic en dan gewoon de collages te updaten wanneer er mensen foto's hebben om aan te vullen. Ik zal ook nog even met de huidige TS overleggen wie dat gaat doen en wat erin komt.
Afbeelding
Afbeelding

Wat ik nog zoek per vachtkleur:
Bruin
Suede: Midnight blue, Teal, Corn blue, Mist, Ice blue, Turquoise, Racing green, Hunter green, Olive, Kiwi, Lime green, Blueberry, Lavender, French rose, Berry red, Rioja, Coral red, Tangerine, Paprika, Burnt orange, Terracotta, Caramel, Mink
Loire: Ink blue, Azure, Mist, Peacock green, Sage green, Kiwi, Blackcurrant, Musk, Papaya, French rose, Mulberry, Mink, White

Bruinbont
Suede: Black, Denim, Navy, Ink blue, Bennetton blue, Marine, Midnight blue, Teal, Azure, Corn blue, Mist, Mint, Turquoise, Peacock green, Sage green, Racing green, Hunter green, Oak green, Olive, Kiwi, Lime green, Blueberry, Blackcurrant, Fig, Plum, Wisteria, Lavender, Musk, Fuchsia, Papaya, French rose, Mulberry, Berry red, Rioja, Chilli red, Coral red, Sorbet, Tangerine, Paprika, Burnt orange, Sienna, Terracotta, Mustard, Caramel, Champagne, Beige, Mink, Grey, White, Brown
Loire: Black, Navy, Ink blue, Marine, Mist, Ice blue, Peacock green, Sage green, Hunter green, Oak green, Kiwi, Bluebell, Fig, Wisteria, Musk, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Rioja, Sienna, Dijon, Champagne, Grey, White

Donkerbruin
Suede: Black, Denim, Ink blue, Bennetton blue, Marine, Midnight blue, Teal, Azure, Corn blue, Mist, Ice blue, Mint, Turquoise, Peacock green, Sage green, Racing green, Hunter green, Oak green, Olive, Kiwi, Lime green, Bluebell, Blueberry, Blackcurrant, Fig, Plum, Wisteria, Lavender, Musk, Blush pink, Fuchsia, Papaya, Watermelon, Mulberry, Berry red, Rioja, Coral red, Sorbet, Tangerine, Paprika, Burnt orange, Sienna, Terracotta, Mustard, Citron, Champagne, Beige, Mink, Grey, White, Brown
Loire: White

Palomino
Suede: Black, Denim, Midnight blue, Racing green, Olive, Kiwi, Lime green, Blueberry, Blackcurrant, Lavender, Blush pink, Fuchsia, Watermelon, Mulberry, Berry red, Coral red, Sorbet, Tangerine, Burnt orange, Terracotta, Mustard, Citron, Caramel, Champagne, Beige, Grey, White
Loire: Black, Navy, Ink blue, Marine, Azure, Mist, Ice blue, Peacock green, Sage green, Hunter green, Oak green, Kiwi, Bluebell, Blackcurrant, Fig, Wisteria, Musk, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Rioja, Sienna, Dijon, Champagne, Mink, Grey, White

Donkere schimmel
Suede: Black, Denim, Navy, Ink blue, Bennetton blue, Marine, Midnight blue, Teal, Azure, Corn blue, Mist, Ice blue, Mint, Turquoise, Peacock green, Sage green, Racing green, Hunter green, Oak green, Olive, Kiwi, Lime green, Bluebell, Blueberry, Blackcurrant, Fig, Plum, Wisteria, Lavender, Musk, Blush pink, Fuchsia, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Berry red, Rioja, Chilli red, Coral red, Sorbet, Tangerine, Paprika, Burnt orange, Sienna, Terracotta, Mustard, Dijon, Citron, Caramel, Champagne, Beige, Mink, Grey, White, Brown
Loire: Black, Navy, Ink blue, Marine, Azure, Mist, Ice blue, Peacock green, Sage green, Hunter green, Oak green, Kiwi, Bluebell, Blackcurrant, Fig, Wisteria, Musk, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Rioja, Sienna, Dijon, Champagne, Mink, Grey, White

Witte schimmel
Suede: Denim, Navy, Ink blue, Midnight blue, Teal, Mist, Ice blue, Mint, Sage green, Racing green, Wisteria, Lavender, Musk, Fuchsia, Papaya, Mulberry, Berry red, Rioja, Coral red, Sorbet, Terracotta, Dijon, Caramel, Champagne, Grey, White, Brown
Loire: Black, Navy, Ink blue, Marine, Mist, Peacock green, Sage green, Hunter green, Oak green, Kiwi, Bluebell, Blackcurrant, Fig, Wisteria, Musk, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Rioja, Sienna, Dijon, Champagne, Mink, Grey, White

Valk alles behalve: suede azure, peacock en papaya. Loire french rose.

Vos
Suede: Midnight blue, Racing green, Kiwi, Lime green, Blueberry, Lavender, Mulberry, Berry red, Coral red, Sorbet, Terracotta, Citron, Caramel, Beige, White
Loire: Marine, Hunter green, Kiwi, Bluebell, Blackcurrant, Fig, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Rioja, Dijon, Champagne, Grey, White

Wildkleur bruin/Fjord
Suede: Denim, Navy, Ink blue, Marine, Midnight blue, Teal, Azure, Corn blue, Mist, Mint, Turquoise, Sage green, Racing green, Hunter green, Oak green, Kiwi, Lime green, Bluebell, Blueberry, Fig, Plum, Wisteria, Lavender, Musk, Blush pink, Fuchsia, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Rioja, Chilli red, Coral red, Sorbet, Tangerine, Paprika, Sienna, Terracotta, Dijon, Citron, Caramel, Champagne, Beige, Mink, Grey, White
Loire: Marine, Mist, Peacock green, Sage green, Hunter green, Kiwi, Bluebell, Blackcurrant, Wisteria, Musk, Papaya, Watermelon, French rose, Rioja, Dijon, Champagne, Mink, Grey, White

Zwart
Suede: Black, Denim, Navy, Ink blue, Midnight blue, Azure, Corn blue, Mint, Turquoise, Sage green, Racing green, Oak green, Kiwi, Lime green, Bluebell, Blueberry, Blackcurrant, Plum, Wisteria, Lavender, Musk, Blush pink, Fuchsia, Papaya, Watermelon, French rose, Mulberry, Berry red, Rioja, Coral red, Sorbet, Tangerine, Paprika, Sienna, Terracotta, Mustard, Dijon, Citron, Caramel, Champagne, Beige, Mink, Grey, White, Brown
Loire: Black, Navy, Ink blue, Marine, Mist, Peacock green, Oak green, Kiwi, Blackcurrant, Fig, Musk, French rose, Mulberry, Rioja, Sienna, Champagne, Grey, White

Zweetvos/Haflinger
Suede: Marine, Midnight blue, Teal, Corn blue, Mist, Ice blue, Mint, Turquoise, Racing green, Hunter green, Kiwi, Lime green, Musk, Fuchsia, Papaya, Mulberry, Berry red, Coral red, Paprika, Sienna, Terracotta, Dijon, Caramel, Champagne, Beige, Mink, Grey, White
Loire: Black, Navy, Azure, Peacock green, Kiwi, Bluebell, Blackcurrant, Musk, Papaya, Watermelon, Rioja, Mink, Grey, White

Zwartbont: alles behalve french rose loire

Vachtkleuren die nog niet zijn genoemd heb ik nog helemaal geen foto's van of verwacht ik geen foto's van, heb je zo'n kleur schiet me dan even een berichtje.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 15:53

Joh, wat een werk. Respect. Ook een ambitieus plan. En zo bewerkelijk.

Maar hee, volle bingokaartjes? Ik mis de roodtinten en de musk-achtigen...
Van de collectie Palomina had ik Ink Blue en Marine al een tijd geleden gedeeld, maar ook andere kleuren die je zocht zijn voorbij gekomen.

Daannvd92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 16:05

xRoossie95 schreef:
Oeh Daannvd92 als je wilt graag :+ heb zelf ook wel groene maar echt "gewoon donkergroen" die matchen wel met Hunter green maar niet met de oak :( [ [url=m/XAYbGK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die van mij matchen ook niet met de oak helaas. :(
Achteraf ook wel logisch want ik had ze bij de olive haha

Afbeelding

Edit; ik kan nog in best wel wat kleuren de foto’s voor bruin voorzien, alleen dat paard is niet zo geduldig. En heb ook weer nieuwe kleuren voor de fjordenfotos. Misschien red ik het maandag om foto’s te maken.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 16:10

Dees die van jou zit bij zweetvos/haflinger, dus die staan erin :D
Ik heb drie (of 4, als er ook zeldzame kleurtjes zijn gepost) bingokaartjes per vachtkleur voor suede, twee voor loire. Anders wordt het zo klein dat je niets meer ziet. Dus ik heb de iets algemenere dekjes een beetje per kleurgroep en dan na bruin de zeldzame kleurtjes op volgorde van insturen.

Ik zal zo ook nog even rustig terug lezen of ik inzendingen over het hoofd heb gezien, voel je dus niet bezwaard om te roepen als je denkt dat ik je ben vergeten.

Dus het klopt dat je nog tinten mist, even de vossen als voorbeeldje van het complete overzicht...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Daannvd92 Graag!

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 16:22

Lime:
Afbeelding
Oak
Afbeelding
Hunter green
Afbeelding
Peacock
Afbeelding
Denim:
Afbeelding
Corn blue
Afbeelding
Beige:
Afbeelding
Caramel:
Afbeelding
Terracotta:
Afbeelding
Bluebell carbon mesh:
Afbeelding
Champagne:
Afbeelding
Grijs carbon mesh:
Afbeelding
Turqoise:
Afbeelding
Olive: (kan betere foto maken voor je)
Afbeelding

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 16:52

Jennifer mooie verzameling! Ik gebruik wel alleen foto's met hoofd en benen er ook op. Dus de lime en terracotta zal ik toevoegen.

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 16:57

xRoossie95 schreef:

Bij ByBaukje en Dabo’s design kun je biothane teugels bestellen, beide sturen ook proef monstertjes voor kleur keuze.

Afbeelding

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 17:10

Papaya
Afbeelding

Navy
Afbeelding

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 17:10

Jennifer, ik hoop dat mijn Vossie net zo'n ruige bok wordt als de jouwe <3

En er zitten mooie kleuren bij op Vos. Gelukkig kan ik veel weerstaan

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 17:16

mooney schreef:
Roossie ik kan eventueel kleur legergroen van ppm touw bij de oak houden, dat heb ik hier wel liggen. Dan kan je zien of dat wel of niet een match is.

oeh ja graag! Ben wel benieuwd naar de legergroene ppm, dat klinkt wel alsof het een match kan zijn :)

Daannvd92 schreef:
Die van mij matchen ook niet met de oak helaas. :(
Achteraf ook wel logisch want ik had ze bij de olive haha

Oeh die staat inderdaad wel heel mooi bij de olive. Is maar goed dat ik die niet genomen heb, anders had ik daar ook teugels nog bij gemoeten haha :+

SandraWierda schreef:
Bij ByBaukje en Dabo’s design kun je biothane teugels bestellen, beide sturen ook proef monstertjes voor kleur keuze.

[ [url=m/qfjPL4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Thnx voor de tip! Maar ik vind biothane niet zo fijn, vind touw echt super lekker rijden :D

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 17:51

Saaams schreef:
Papaya
[ [url=m/IVzL5d.jpg]Afbeelding[/url] ]

Navy
[ [url=m/X0tlox.jpg]Afbeelding[/url] ]

:+ Volgens mij heb ik de papaya per ongeluk bij watermelon gezet. Daar staat in ieder geval ook jouw pony in dezelfde houding. Kan ze goed identiek poseren of heb ik hem verkeerd gezet?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 17:53

In dat geval heb je hem verkeerd staan idd!