Ben heel benieuwd hoe ze bevallen op endurance wedstrijd zaterdag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mystery3434 schreef:Hallo iedereen
Ik heb volgende singel van Lemieux gezien (zie link vanonder het bericht), maar heb toch graag jullie ervaringen. Waarom wel, waarom niet?
https://www.agradi.nl/lemieux-singel-mo ... -zwart.htm
Contemplate schreef:Is er iemand met een vergelijkingsfoto van de papaya en sorbet? Ik zou wel een soort peach - koraal achtige kleur willen, maar op sommige foto's lijkt de papaya zo ontzettend fel! Ik weet niet of ik dat zelf kan hebben
Irisjuliax schreef:Contemplate schreef:Is er iemand met een vergelijkingsfoto van de papaya en sorbet? Ik zou wel een soort peach - koraal achtige kleur willen, maar op sommige foto's lijkt de papaya zo ontzettend fel! Ik weet niet of ik dat zelf kan hebben
Sorbet is echt meer oranje en papaya vind ik in het echt knal roze. Alleen naast de watermelon vind ik hem meer oranje ogen. Op het paard is sorbet wel beetje roze achtig. Maar als je ze vergelijkt zie je echt verschil. Bovenste rij sorbet en onder is papaya
[ [url=m/yLAxll.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7Fb2gj.png]Afbeelding[/url] ]
Britt1 schreef:Ik zag de loire classic groen dekjes maar zie niet welke baselayer hier bij past (zie wel met kleur "groen", maar weet niet of dit de juiste match is?). Ook vind ik de kleur fern mooi maar zie ik ook geen baselayers voor hierbij. Oude collectie of zoek ik niet goed?