Hartje schreef:Ik zag net rood voorbij komen bij Foster van PS. Nice !!
Meteen gecheckt! Die gaat er hier sowieso komen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blacky94 schreef:MarrieLeen schreef:Graag!
Ik heb niet heel erg het idee dat ie veel anders valt dan andere merken. Enige wat ik bij ES al snel vind is dat de onderkant wat "los" zit omdat ie wat uit lijkt te lopen qua pasvorm aan de onderkant. En ik heb niet hele brede heupen oid dus de onderste 20cm zit bij mij dan iets minder aangesloten. Maar er zit volgens mij ook nog wel redelijk wat rek in en ik stop ze toch altijd in mn broek.
In mijn geval zit de S goed aangesloten, ook aan de onderkant, maar zie je voor mijn gevoel wel elke "vetrol". M zit net iets losser en naar mijn idee ook net iets langer. Maargoed iets wat wat strakker zit kruipt vaak ook net wat makkelijker omhoog is mijn ervaring. Alhoewel ik ook bij de S er qua lengte wel mee weg zou komen (ben ong. 1,74m lang).
Ik heb iig niet het idee dat ie nou echt anders valt qua maat dan mijn Anemone t-shirt (maat M) dus kijk vooral naar wat je zelf fijn vindt. Of bestel ze allebei en breng/stuur er 1 terug
gewoonmarie schreef:[ [url=m/0CEJAK.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb nu deze set besteld. Incl oornetje.
Nou twijfel ik over een frontriem met Bordeaux stenen. Of word het teveel? Ze heeft nu heldere stenen. Dat steekt wel meer af bij het oornetje. Dus mischien is rood zelfs rustiger?
Wat vinden jullie?
DuoPenotti schreef:Weet iemand hoe rijbroek jewel valt?
Is van de curvy lijn.
https://www.psofsweden.com/en/jewel-bre ... 4UQAvD_BwE
Ik heb in rijbroeken maat 46.
Dit heb ik nodig voor mijn taille. Maar niet voor mijn kont/bovenbenen.
Ik ben bang dat het curvy model juist daar groot is. Of valt dat mee?
Word hier overigens ooit samen besteld Ivm verzendkosten?
DuoPenotti schreef:Weet iemand hoe rijbroek jewel valt?
Is van de curvy lijn.
https://www.psofsweden.com/en/jewel-bre ... 4UQAvD_BwE
Ik heb in rijbroeken maat 46.
Dit heb ik nodig voor mijn taille. Maar niet voor mijn kont/bovenbenen.
Ik ben bang dat het curvy model juist daar groot is. Of valt dat mee?
Word hier overigens ooit samen besteld Ivm verzendkosten?