Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roosje78 schreef:Nou, ik had hem gevonden en besteld bij een webshop in Belgie. Alleen krijg ik net een berichtje dat ze hem toch niet hadden en ik kan wel de dark slate krijgen. Zit daar veel verschil in? Weten jullie dit?
Annelottedw schreef:roosje78 schreef:Nou, ik had hem gevonden en besteld bij een webshop in Belgie. Alleen krijg ik net een berichtje dat ze hem toch niet hadden en ik kan wel de dark slate krijgen. Zit daar veel verschil in? Weten jullie dit?
Jaa daar zit wel verschil in. Hij is wat grijzer (zie foto) en het dekje heeft een patroontje erin.
[ [url=m/JANQ3y.jpg]Afbeelding[/url] ]
loeske87 schreef:Ik heb nog een als nieuwe slate blue liggen. Hij is prachtig, maar pak hem eigenlijk nooit. (Heb ook de mockneck in maat L)
Wellicht mag hij gaan voor een mooi bod... ik twijfel...
(Edit:typo)
Only2Bianca schreef:loeske87 schreef:Ik heb nog een als nieuwe slate blue liggen. Hij is prachtig, maar pak hem eigenlijk nooit. (Heb ook de mockneck in maat L)
Wellicht mag hij gaan voor een mooi bod... ik twijfel...
(Edit:typo)
Oehhhhh...
Mijn kleur en mijn maat, maar ik ben wel kritisch/kieskeurig![]()
Hij hoeft niet gewassen te zijn, hoe steviger hoe beter. Mocht je hem willen verkopen stuur gerust een PB.
Marrit13 schreef:Die kleur past ook heel mooi bij fuschia heb ik net ontdektEcht een aparte grijs/blauwe kleur, heb nog niet eerder deze kleur ergens gezien.