Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Loretteeee schreef:Ik heb ook een krakend zadel! wel een barefoot. je hoort me soms al van ver aankomen.. Nu is hij wel kunstleder dus dat zal ook wel mee werken.. Ik denk dat ik mijn zitting eens opnieuw moet plakken..
Of heeft iemand een beter idee?
xyzutu2 schreef:Kwetal schreef:xyzutu en Kaatje, kunnen jullie mij de foto's PB'en?
Dat wordt een beetje lastig, in mijn eentje in een donkere stal een donker zadelblad omhoog wurmen en dan nog de kromming van stukjes leer weergeven,maar als het mij niet lukt dan probeer ik het later deze week eens met mijn stalgenote.
Kwetal schreef:Ik geloof best dat het lastig is - maar het helpt mij enorm voor de beeldvorming - zonder plaatjes een oplossing zoeken is dan een beetje nattevingerwerk en gokken
Skyefate schreef:Wat balen, xyzutu! Is het over het algemeen niet erg moeilijk om een passend zadel te vinden voor zo'n fysiek? Dat die pad scheurde kan ik me met heel dikke inlages wel voorstellen.
Kwetal schreef:Maar nu zou dit hele dikke dekje dan wellicht weer een mooie optie zijn voor Xyzutu? Dat is voor wie dan ook een ramp van een rug....(sorry) en deze inlagen zijn erg zacht en 5cm dik
Daphneeeej schreef:Art_Ificious schreef:Vraagje, welke zijn nu eigenlijk de dressuurmodellen (geen BF aub)?
En zal er ooit een echt Spring model komen die boomloos is?
Dressuur:
Heather moffet Vogue
Heather moffet Flexee
Flexible inspiration
Springen:
Flexible bascule
Art_Ificious schreef:Thnx.
Maar wat betreft de Heather Moffett... Ik vind dan de RWC mooier ogen.
Citaat:Ik vermoed dat hij gewoon een halve koe is, want als hij ligt dan is hij met zijn hoge schoft en lage kont+ruglijn echt exact dit: http://l7.alamy.com/zooms/edb98468b5354 ... cc7tjw.jpgHoe sneu voor een paard.
Citaat:Back on topic,het dikke dekje is misschien wel een idee voor Rio, alleen vraag ik me af of de rugnaad dan niet net zo smal is als bij een normaal dekje? Want die is dus te smal voor ons.
En zou je zo'n 5cm dik dekje niet ook gewoon zonder panelen kunnen gebruiken? De inlages in de normale panelen plus normale pad zijn samen ook 5 cm, en dat scheelt weer het torentjesgevoel.
Kwetal schreef:Ik zou het zadel niet zonder panelen gebruiken, de basis zelf is niet heel zacht en ik vertrouw die pads niet voldoende om dat op te vangen.