superliesje ik ben jaloers op je donkerbruine Barefoot. als er hier nog iemand is die hem weg wil doen denk aan mij dan houdt ik me aanbevolen haha.
Marcella
Geplaatst: 14-03-14 22:46
Nou voor de wachtenden en nieuwsgierig aagjes. En ja helaas toch ook singelbevestiging voor dressuursingel wat dus eigenlijk niet de bedoeling was, maar ga nog even kijken wat de beste oplossing is.
mijn barefoot london is er morgen ff op het paardje leggen miss. maar ga er niet mee rijden nog niet. ze heeft al 2x gelopen deze week en heeft nu weer een paar dagen rust alles op zn gemakje maar zodra ik kan zal ik er ff foto's van plaatsen
Marcella
Geplaatst: 15-03-14 19:14
DubbelDun schreef:
Buiten de wat vreemde kleurencombinatie lijkt ie ook wat te knellen naast de schoft.
Toch ook nog een stukje naar achteren gelegd en voor het inrijden een wat stevigere pad eronder.
fabske
Geplaatst: 04-04-14 16:13
voor de liefhebbers
Mijn barefoot amber side pull is te koop
_Deniise_
Geplaatst: 04-04-14 18:25
Het boomloze zadel dat op marktplaats verkocht wordt door Bosrand, ik heb hem gekocht bij pmarena! Ben er heel blij mee
Sinds afgelopen zondag heb ik een bijna nieuwe Freeform DKR. Wat een heerlijk zadel! Zowel paard als ik zijn er erg blij mee! Hier op de foto's niet heel duidelijk te zien. Ik zal nog wel eens een foto zonder mij erop plaatsen.