Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Birel1 schreef:Ik lees al een tijdje mee, nu heb ik een vraag mijn huidige singel is 70 cm van gesp tot gesp. Nu las ik dat je er 15 cm bij op moet tellen voor de lengte. Klopt het dat ik dan een 85 cm moet bestellen?
Of is het zo dat je rekening moet houden dat dat er nog boven komt?
Ht maakt het er niet makkelijker op!!
Birel1 schreef:Dank en sorry dat ik die over het hoofd heb gezien!!!
dus dan zou ik een singel van 75 cm nodig hebben die is dan ongeveer 87 cm lang.
Mijn huidige singel is van einde van leer tot einde van leer 88 cm.
vonneke schreef:Ik vandaag de singel van stalgenootje naast die van mij gehouden... Wat een wereld van verschil. Die van haar zo soepel!
maikeltje schreef:[naam] schreef:Ik vandaag de singel van stalgenootje naast die van mij gehouden... Wat een wereld van verschil. Die van haar zo soepel!
Ik heb ook gemaild ondertussen, die van mij is ook zo vreselijk stug. Maar wist ik veel, ik dacht dat dat zo hoorde, heb hier in de buurt geen vergelijkingsmateriaal. Ze zijn met fairfax in conclaaf.
Priscilla_90 schreef:ik zal is even de mail erbij pakken want ik wist dat namelijk ook niet
gevonden
Onze leverancier adviseert de singel te onderhouden met producten van Rapide.
Bijvoorbeeld de Rapide ledergel. De singel mag namelijk niet onderhouden worden met producten waar glycerine in zit.
De singel zou ook niet zo als een “bruggetje” op de tafel moeten blijven staan, dat geeft wel aan dat de singel niet heel soepel meer is. Misschien dat u de singel terug kunt sturen?
Dan kunnen wij de singel opsturen naar de leverancier, zodat ze kunnen kijken wat er aan gedaan kan worden.