Met het springen heb ik er wel last van, mijn zwaartepunt ligt dan nét verkeerd, waardoor ik nóg meer moeite heb met Anne's ontzettende grote bewegingen boven de sprong
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
) Wat past dan op een Fries het beste bij een naturelkleurige Iberica: zwart, bruin of wit (met dus zilver beslag en gespen)?

heb ik geen gevoel van opzij vallen/ glijden. Jippe moet erg aan het directe contact wennen ondanks dat we vaker "bloot" gereden hebben. Waarschijnlijk zit ik steviger en durf mijn zithulpen beter door te geven. Hij reageert op de kleinste veranderingen en ik kan zonder teugelcontact draaiingen maken. Waar ik kijk gaat Jippe naar toe. GAAF! Ook komt hij aan de teugel, direct, in stap, kauwt op het bit en is ontspannen. Draven moetn we beide nog onze draai vinden, is nu nog wat onwennig maar ik heb wel de ervaring dat ik stevig zit. Jippe durft wel harder te gaan dan "bloot" met voltigesingel. Galop doen we nog maar even niet... Nog nooit bloot gedaan

) Ging echt lekker.
overblijfsel van 2 kinderen krijgen
). Op termijn gaat er een mooi portugees hoofdstel bijkomen en een borsttuig, zeer wrs in wit. Zwart hoofdstel en borsttuig heb ik al (sobere stijl) en ik wil deze Iberica toch ook leuk kunnen "aankleden". Beetje iets aparts van maken. En wit tuig staat mooi op een Fries. Zit nu ook iets te verzinnen van een dun dekje in Barok of ridderstijl (tot over zijn billen misschien) voor eronder. Ik ben een beetje gek, ik weet het.