ik kan ook echt letterlijk bijna niet draven met mijn paard in de rijbak, volgens mij zit ik zo slecht dat ik hem tegenhoudt. op buitenrit gaat het gelukkig veel beter. Misschien ook niet echt logisch ???
Aimee, jij zit ook in stoelzit toch op je wow ?
polderke schreef:femmefatale1 schreef:Bij mij waren er geen concrete problemen hoor, zadel lag prima op mijn paard.. niks mis mee.
Maar na 2 jaar nog niet je zit hebben kunnen vinden ben ik eens op een regulier zadel gaan zitten, en dat ging ineens een héél stuk beter.. en na een paar keer rijden bleek mijn paard ook veel fijner te gaan lopen.
Feitelijk ben ik er pas achter gekomen nadat ik enige zitlessen heb gehad.. elke keer als ik op een wow ging zitten was het vanaf de eerste pas dramatisch..
Mijn verhaal is hetzelfde. Ben ook weer terug naar een gewoon wolzadel en ik kan weer beter zitten. Ik kwam maar niet uit de stoelzit met WOW zadel (en heb er echt verschillende fitters bijgehad) en mijn paard loopt nu stukken beter, wil veel beter ontspannen en wil nu wel buigen en rug gebruiken. Ik heb zo'n spijt dat ik zo lang aangemodderd heb met het WOW zadel.