heb jij al antwoord gehad over t hoofdstel soraya
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seven schreef:ik kende je topic ook en ken nog veel meer mensen met klachten over DR echt bizar dat mensen dan toch nog blind dr wat kopen altijd als ik een zadel probleem hier in HA zie en er staat euroriding bij dan verwacht je het al bijna
heb jij al antwoord gehad over t hoofdstel soraya
annekee_ schreef:Bedankt voor je reactie.
Ja, wou ook een afspraak maken om eens te kijken hoe en wat, ben erg benieuwd!
De dingen die ik hier lees klinken in ieder geval al erg goed.
Over dat scheef vullen.. dat kan als het niet correct wordt gedaan of is dat een veel voorkomend probleem?
En zijn er ook nog Wow dealers die juist heel goed of heel niet-goed bekend staan?
annekee_ schreef:Kan er geen vinden die echt in de buurt zit, maar zat zelf te denken aan Arie Boer.. heb hem aan de telefoon gehad en had er wel een goed gevoel bij.
Alhoewel ik van het Wow-zadel 0 verstand heb, het klonk goed, laten we het zo zeggen.
annekee_ schreef:Bennekom is idd niet ver van Apeldoorn (wijst anwb planner nu uit, geen idee waar het ligt). Maar het maakt me op zich niet heel veel uit waar iemand zit, als diegene maar goed is.
En door het hele land reist
Seven schreef:als je paard gevoelig is voor drukkingen kan een wow inderdaad een uitkomst zijn, mijn paard heeft ook drukkingen gehad op zn schoft en was erg zuur zonder de wow nu leg je t zadel dr op en meneer kijkt enkel wat je doet en droomd dan rustig verder.
IK kan Marjolein van Woensel aanraden vond het een erg fijn persoon, laat je praten over wat je voelt snapt ook goed wat je zegt en luisterd als je iets voelt wat je niet aanstaat. Heeft respect voor het paard en neemt de tijd. Mijn paard is bijv erg wantrouwend en Marjolein gaf hem de kans aan haar te wennen door hem los in de bak te doen, ze had direct goed door wat voor paard het was en benaderde hem achter waarts lopend waardoor mijn paard zelfs op haar af kwam. Met een erg fijn en tevreden gevoel heb ik een nieuwe wow besteld en heeft ze mn andere aan gepast zodat ik daar eerst mee verder kan rijden.
Schangah schreef:annekee_ schreef:Bennekom is idd niet ver van Apeldoorn (wijst anwb planner nu uit, geen idee waar het ligt). Maar het maakt me op zich niet heel veel uit waar iemand zit, als diegene maar goed is.
En door het hele land reist
http://www.liefstinghzadels.nl/wordpress/zadelmerken/wow/
Ik weet niet of je nog een zadel hebt in te ruilen? Martine doet dat wel zo ver ik weet. Niet alle wow dealers doen dat.