KarinvdM schreef:Ook een leuk paard onder je zadel.
Thanx

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evony schreef:lovesFIRE schreef:daar heb ik zelf nooit problemem mee gehad, alleen met dit zadel.
mag die als prof wel even zeggen
als je het aan een zadelmaker vraagt raden ze het eigenlijk allemaal af om je beugelriemen onder het zweetblad te doen!
Sjoos schreef:Wat vraagt Arno als voorrijkosten/reiskosten vergoeding?
Ik weet zeker waar ik mijn volgende zadel ga halen, wat een mooie zadels zeg!
Weer een bokt Arno Brandt fan, haha
lovesFIRE schreef:Xantaatje schreef:even misschien een brutale vraag maar wat ben je nou ongeveer bij hem kwijt voor een zadel?
ik heb dr volgens mij 1475 voor betaald, (eigenlijk mn sponser haha) en dan heb je alles gewoon standaard (leder/kleur dat vond ik genoeg)
lovesFIRE schreef:mooie zadels allemaal !![]()
ik heb mijn zadel nu al aardig ingereden maar ik krijg enorme vouwen in het zweetblad![]()
ik dacht eerst dat het door het brandt-tekentje wat aan de singel is bevestigd dat het daar door kwam.
maar het word van kwaat tot erger echt mega zonde.
ik heb nu mn beugels eroverheen gedaan (normaal rijdt ik er altijd onder)
en het is al ietsjes minder even goed ingevet en hopen dat het nu weg gaat.
als die komt zal ik eerst is vragen hoe dat komt, baal hier wel van..
MelanieB schreef:Ik heb nooit last gehad van kreuken in dressuurzadels met beugels eronder.
Wel zonde lovesfire
ambre schreef:lovesFIRE schreef:mooie zadels allemaal !![]()
ik heb mijn zadel nu al aardig ingereden maar ik krijg enorme vouwen in het zweetblad![]()
ik dacht eerst dat het door het brandt-tekentje wat aan de singel is bevestigd dat het daar door kwam.
maar het word van kwaat tot erger echt mega zonde.
ik heb nu mn beugels eroverheen gedaan (normaal rijdt ik er altijd onder)
en het is al ietsjes minder even goed ingevet en hopen dat het nu weg gaat.
als die komt zal ik eerst is vragen hoe dat komt, baal hier wel van..
Ik kreeg een na het aanmeten mijn bestelformulier en daar staat op de achterkant dat er geen garantie wordt gegeven op kreuken wanneer de beugels onderlangs worden bevestigd en dat dat ook afgeraden wordt.
Vandaag zou ik hoofdstellen gaan zien,maar hij had er geen 1 meer.
In mijn kleur kan hij geen rondgenaaid leveren en met lak wordt het zo'n 240 euro.
Dat vond ik wel aan de prijs en hij ging het thuis nog ff narekenen.Dan hoor ik het wel weer.