Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 16:50

Friesfanaat schreef:
Ik heb de afgelopen 2 weken weer 5 aan mn al asociaal grote collectie toegevoegd. Is er al een kliniek waar we ons aan kunnen melden voor onze verslaving?

Ik kan je wel van wat dekjes afhelpen *\o/*

Mocht er iemand een suede springdekje te koop hebben...onze pony heeft n springzadel gekregen en heb nog geen springdekje :')
Bruine pony

Liefst blauw - groen - paars - rose tinten

MeneerMicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 18:55

Heel lief iedereen die interesse heeft!
Ik ben ze vandaag en morgen aan het wassen en hoop zaterdag fotos met shirts te maken etc waar ik die bij heb dan zal ik alles ook gaan aanbieden.

Dit was nu echt even een vraag over de waarde vandaar dat ik nog niet inga op verzoeken want ik weet niet wat ik er voor ga vragen nog.

Ik zal hier ook even laten weten zodra ze te koop staan dan hoop ik over de prijzen uit te zijn want daar struikel ik nu even over.

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 18:58

Getup schreef:
Friesfanaat schreef:
Ik heb de afgelopen 2 weken weer 5 aan mn al asociaal grote collectie toegevoegd. Is er al een kliniek waar we ons aan kunnen melden voor onze verslaving?

Ik kan je wel van wat dekjes afhelpen *\o/*

Mocht er iemand een suede springdekje te koop hebben...onze pony heeft n springzadel gekregen en heb nog geen springdekje :')
Bruine pony

Liefst blauw - groen - paars - rose tinten

Hahaha, nee dankje :Y)

linsje27

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 20:01

Mariska_vD schreef:
Oh Hypostore... Het ging even goed met bestellen...
Helaas nu voor de 4e keer weer de levertijd gewijzigd, om de een of andere reden heb ik dit bijna altijd. Had weer even hoop omdat het 3 bestellingen goed is gegaan maar helaas. Voorlopig nog wachten op mijn nieuwe borstelset.

Super vervelend! Ik heb dat ook wel eens gehad bij ze, maar dan levert de leverancier niet uit..
Kunnen ze helaas niks aan doen.

Maaar Hypostore houd je in ieder geval op de hoogte. Heb bij Divoza sinds oktober al Roeckl handschoenen in bestelling, geen idee wanneer het komt

Rizette

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 20:05

Dan mag ik nog niet klagen met mijn bestelling en betaling van de 29e juni en nog geen verwachte leverdatum. Zo houden ze wel mooi veel geld vast. Kan een goedkopere bedrijfsvoering zijn. Veel geld binnen hebben van klanten toch?

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 20:22

Rizette schreef:
Dan mag ik nog niet klagen met mijn bestelling en betaling van de 29e juni en nog geen verwachte leverdatum. Zo houden ze wel mooi veel geld vast. Kan een goedkopere bedrijfsvoering zijn. Veel geld binnen hebben van klanten toch?

29 juni is nu ook niet zo lang geleden,toch :Y)
je kunt je bestelling gewoon annuleren en je geld terug krijgen....

Bestel echt al jaren bij ( oa) Hypostore en als er iets niet geleverd kon worden,lag dat aan de leverancier en kreeg ik het ergens anders ook niet geleverd.

Heb maandenlang op mn LM Olive gewacht, werd keurig op de hoogte gehouden. En voorgesteld mn bestelling te wijzigen of annuleren.

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 21:34

goldyc schreef:
Hi! Ik ben op zoek naar een bluebell mesh of de cool blue cooling pad, in dressuur. Als iemand hem weg doet of hem ergens nieuw vindt met veel korting, mag je altijd roepen :P

ik ben van plan de mijne te verkopen omdat ik eigenlijk altijd de suedes pak :')

Afbeelding

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 21:34

Getup schreef:
Rizette schreef:

29 juni is nu ook niet zo lang geleden,toch :Y)
je kunt je bestelling gewoon annuleren en je geld terug krijgen....

Bestel echt al jaren bij ( oa) Hypostore en als er iets niet geleverd kon worden,lag dat aan de leverancier en kreeg ik het ergens anders ook niet geleverd.

Heb maandenlang op mn LM Olive gewacht, werd keurig op de hoogte gehouden. En voorgesteld mn bestelling te wijzigen of annuleren.

Ik had het over Divoza hoor, niet Hypostore, daar nooit problemen

Haf_Woezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 21:36

Afbeelding

Vandaag de Marine onder zadel getest <3

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 08:49

Rizette schreef:

Dat weet je toch als je besteld?
Je kunt ook je bestelling annuleren als het je te lang duurt. Want dit is onnodig een bedrijf zwart maken.

Ik heb een winkel en een webshop en ja soms komt het voor dat een product wat besteld wordt toch niet op voorraad is en dan moet ik het ook bestellen bij een leverancier. En soms duurt dat wat langer omdat je nog niet aan een franco order komt óf omdat het bij de betreffende leverancier wat langer duurt. 29 juni besteld, zitten dus 2 weekeindes tussen. En hypostore houd je wel op de hoogte. Het is je eigen keuze om het af te wachten, want het staat je vrij om je bestelling te annuleren en elders een aankoop te doen. Hypostore doet ook echt heel snel je bedrag terug storten

Aries_31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 09:10

ivy_power89 schreef:
Rizette schreef:

Dat weet je toch als je besteld?
Je kunt ook je bestelling annuleren als het je te lang duurt. Want dit is onnodig een bedrijf zwart maken.

Ik heb een winkel en een webshop en ja soms komt het voor dat een product wat besteld wordt toch niet op voorraad is en dan moet ik het ook bestellen bij een leverancier. En soms duurt dat wat langer omdat je nog niet aan een franco order komt óf omdat het bij de betreffende leverancier wat langer duurt. 29 juni besteld, zitten dus 2 weekeindes tussen. En hypostore houd je wel op de hoogte. Het is je eigen keuze om het af te wachten, want het staat je vrij om je bestelling te annuleren en elders een aankoop te doen. Hypostore doet ook echt heel snel je bedrag terug storten

Bij Hypostore heb je ook de optie om zonder extra kosten achteraf te betalen, die optie gebruik ik zelf vaak als er een verwachte leverdatum van langer dan een week staat. Dus een specifieke bedrijfsvoering om zo maar mooi geld vast te kunnen houden, is het zeker niet. :o

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 09:40

Nog een keer het gaat om Divoza niet over Hypostore, En als het vermeld wordt bij het product op de website dat je er lang op moet gaan wachten kun je een keus maken.Niet verkopen als shop als je niet weet wanneer je het zelf weer op voorraad krijgt of anders vermelden dat dat niet bekend is. Ik vind het niks, bestellen en weer afmelden en dan weer geld terug. Overigens gaat het om producten in de sale.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 11:14

Divoza kan soms echt drama zijn. Maar als je klaagt betalen ze snel terug.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 12:01

Ik vind de website van Divoza altijd dramatisch werken en daarom bestel ik er nooit. Winkels zitten hier ook niet echt in de buurt dus kom er ook nooit meer.

Met een goede EJ, Drunensruiterhuis & Welkoop in geval van nood ook zat andere keus. :j

Hier ook goede ervaring met Hypostore, Agradi & Dochorse.
Laatst bijgewerkt door Wiwabalia op 13-07-23 12:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 12:08

Hypostore houd je wel redelijk op de hoogte, maar ik heb nu ook de ervaring dat het een stuk langer duurt dan van te voren (via de chat) besproken. Ben benieuwd of de paar keer verplaatste leverdatum nu daadwerkelijk mijn product komt :D

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 12:52

Haf_Woezel schreef:
[ [url=m/0A0wz5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vandaag de Marine onder zadel getest <3

Blijft toch wel echt een gave kleur <3 maar ik mag écht niks meer kopen dit jaar want ik heb dure laarzen gekocht. Alleen als ik eerst iets verkoop.
Dus als iemand interesse heeft in mijn bruin suede full dressuur? O:)

Organa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 14:45

Ik verkoop een hele lading aan dekjes (dressuur en springen) voor EU 35 per stuk! Mochten mensen interesse hebben dan kan je even op mijn insta story kijken wat ik heb liggen :)

https://www.instagram.com/de.paardenbloem/

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 15:46

Die Denim is volgens mij best een limited. Dus ik zou even nadenken/onderzoeken of je die wel voor 35 euro weg gaat doen :P

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 16:07

Ooteman heeft ook weer korting. Zit ook de Kiwi tussen met 50%.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 16:09

Alleen nog cob. Helaas.

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 16:09

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 16:14

Ik zie de zwarte wel met korting? Zelfde prijs als dat de bruine heeft :j

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 16:14

ik zie het nu ik er op zoek idd ook das nou jammer :+ *\o/*
besteld voor ik het door had :Y) :+

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 18:33

ik had van de week bij de EJ de nieuwe vliegenkap besteld.
deze is vandaag binnen gekomen en zijn echt heel gaaf *\o/*
vallen wel redelijk klein er was alleen nog maat XL dus de gok genomen dat hij past
paard heeft normaal alles full , deze kap past perfect maar valt niet groot wand bij de oren is niet veel ruimte meer over denk een paard dat echt XL nodig heeft krap word, ik heb maar een heel klein stukje bij het klittenband weg hoeven knippen zodat het niet uitsteekt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

goldyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 21:31

lotte002 schreef:
goldyc schreef:
Hi! Ik ben op zoek naar een bluebell mesh of de cool blue cooling pad, in dressuur. Als iemand hem weg doet of hem ergens nieuw vindt met veel korting, mag je altijd roepen :P

ik ben van plan de mijne te verkopen omdat ik eigenlijk altijd de suedes pak :')

[ [url=m/jwxBaB.jpg]Afbeelding[/url] ]

ik stuur je even een pb :)