MeneerMicky schreef:Ik zoek kenners die mij kunnen helpen met het bepalen van wat prijzen van Lemieux dekjes. Ik ga mijn springzadel weg doen dus dat deel van de collectie gaat er helemaal uit en ik ga ook uitdunnen in de dressuurkant. Met veel pijn in mijn hart maar het gaat in een nieuw zadel dus het is voor een goed doel. En onder dat zadel gaan niet alle kleuren meer mooi staan omdat ik waarschijnlijk gekleurde details neem. Maar goed de standaard dekjes kom ik wel uit wat ze ongeveer waard zijn en altijd geldt wat de gek er voor geeft.
Suede/Cotton start ik op 45, loire 60. Dit is wat ik langs zie komen op marktplaats.
Dit zijn de exemplaren waar ik dus geen idee van heb wat ze waard zijn:
1. New Heritage Limited Edition Brown L gp, nooit verkocht in Nederland en ook nergens meer verkrijgbaar.
2. Originele Limited Edition Mulberry Spectrum L cc, was altijd veel waard maar nu is hij opnieuw uitgekomen afgelopen black friday. (evt de nieuwe baselayer maat 34 erbij.)
3. Prospect Mesh Air Half Square Benetton Blue L cc, nog nooit gezien verder.
4. Azure Spectrum L cc, nooit in Nederland verkocht.(evt de baselayer maat 34 erbij.)
5. Suede Olive L dr, was wat meer waard maar sinds Oak geen idee meer.
6. Burnt Orange L dr, zie ik ook niet echt langs komen.
7. Lime L dr, was veel waard, wat doet hij na Kiwi?
8. Mustard L dr, was veel waard, wat doet hij na Dijon?
Zoek je iets specifieks? Let me know wellicht heb ik hem in de 36 delige collectie. Van de meeste heb ik ook wel een shirt wat matcht, niet altijd Lemieux.
Sommige weet ik nog niet of ze blijven of weg gaan maar ik wil even rondkijken wat de waarde van alles is.
Heb interesse in de Olive. Heb je foto en prijs?