Thirza schreef:Die zou ik ook nog willen in dressuur vorm (cob of full) heeft iemand nog n idee waar ik hem kan bestellen?
Waarschijnlijk niet, volgens mij is die overal al uitverkocht
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
urosa schreef:Nou, volgens mij is er ook gewoon veel nog nieuw van wat aangeboden wordt en niet zo lang of in bv de Horselet gekocht.
Maar ik baal voornamelijk zelf als ik dan iets voor de volle prijs heb gekocht, het niet bevalt, het overal in de sale is en ik probeer het te verkopen. Ik leur niet graag met dingen dus ga er vaak dan weer onder zittenMaar misschien loont dat voor een forse prijs en lang wachten wel hoor.
Gaya_x schreef:Wij reden gister in de PS Thyme Bow![]()
Twijfelde eerst over het beige randje op m’n witje, maar vond het juist wel chique! Ook met de bijpassende baselayer van PS![]()
Na wat tegenslagen afgelopen jaar eindelijk weer het rijden oppakken en mijn stapel nieuwe dekjes maar eens uit de verpakking trekkenZal binnenkort even een collectiefoto proberen te maken
![]()
[ [url=m/n3oR8m.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CRmU4a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Twijfelde eerst over het beige randje op m’n witje, maar vond het juist wel chique! Ook met de bijpassende baselayer van PS![]()
Na wat tegenslagen afgelopen jaar eindelijk weer het rijden oppakken en mijn stapel nieuwe dekjes maar eens uit de verpakking trekkenZal binnenkort even een collectiefoto proberen te maken
![]()
anoukwendy schreef:Prima2Donna schreef:Iemand nog een kortingscode voor PS website? KELLY20 doet het niet meer, en PSWELCOME combineert 'ie niet met de actie. Favo dekjes toch weer op voorraad gekomen
5nd06hw63k
Autumnn schreef:Gaya_x schreef:Wij reden gister in de PS Thyme Bow![]()
![]()
Mooi zo op je (hele knappe) witte! Heb je ook een foto van de zijkant?
![]()
charlotteehx schreef:Hoe lang duurt de sale bij ps nog?
anoukwendy schreef:charlotteehx schreef:Hoe lang duurt de sale bij ps nog?
Ik vroeg erom en toen zeiden ze alleen koop snel je favorieten voordat ze zijn uitverkocht. Toen ik zei dat dat geen antwoord op mn vraag was kreeg ik geen reactie (wel gelezen). Dus de volgende dag vroeg ik of ik geen antwoord zou krijgen en toen zeiden ze dat ze het nog niet wisten