Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bliksem schreef:Ja kraken inderdaad. Nee niet door wiebelen echt met het lichtrij momentje. Heb ook het idee dat het voornamelijk m'n beugelriemen zijn. Talkpoeder dus..
Waaslander schreef:lotje5lotje schreef:Waaslander: er bestaan ook westernveiligheidsbeugels!
http://www.karlynnequestrian.com/images ... 386402003a
waar kan je die kopen?
tiwi1969 schreef:Ik ben wel benieuwd hoe het is als je zonder beugels rijdt en met inlages.
Bij mijn Ghost Roma gaat tijdens het rijden de zitting aan de voorkant los, leren bandjes met ring gaan ui de gleuven. Ik heb het nu vastgemaakt met trekbandjes, maar ik vind dat niet mooi en soms schaaf ik dan met mijn vingers langs het plastic.
Hebben jullie dit probleem ook? En hoe hebben jullie dat opgelost?
Maartje1990 schreef:Misschien kun je die proberen wat strakker aan te draaien. Die kunnen namelijk ook kraken
Kwetal schreef:tiwi1969 schreef:Ik weet het niet, dit zadel was al een jaar oud toen ik het kocht.
Wat ik zelf nog kan bedenken is dat ik met een fronriser onder de zitting rijd dus dat de voorkant van de zitting niet op het klittenband vast zit.
Oh - ja dat kan ook nog natuurlijk
Kwetal schreef:xyzutu en Kaatje, kunnen jullie mij de foto's PB'en?
Art_Ificious schreef:Wat voor materiaal zadel/beugelriemen/beugels heb jij?Hier geen last van gepiep of gekraak bij de ghost.
Heb die nu al wat intensiever in gebruik maar nog niks vreemds opgemerkt, ook niet bij springen of gekke bewegingen.
Heb er zelfs al in de regen mee gereden. Moet zeggen dat die snel weer droog was