Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jokari schreef:Ik heb onlangs de Ghost eens uitgeprobeerd met daaronder een Grandeurpad met Barefoot Heavy Duty-inlages erin (normaal ligt dat ding onder mijn Iberica, vandaar de HD's, die zijn eigenlijk niet nodig bij dit zadel).
De pad is net groot genoeg voor de Iberica maat pony, stel je voor dat er een pad maat paard zou onder liggen hihi, ik vond mijn zadel niet meer terug.Ter info, dit is zo'n korte versie van de Ghost, de normale versie is wel een paar cm langer.
Pony liep niet beter of slechter dan wanneer de originele Ghostpad eronder ligt, zelf vond ik de combinatie met deze pad veel breder aanvoelen. Dus minder die A-zit welke ik zo geweldig vind bij de Ghost. Wellicht komt dat omdat er nu ineens een veel breder stuk pad tussen pony en mijn dijen zit (ik leg er normaal een postzegel-ghostpad onder, geen dressuurpad, dus normaal zit er enkel onder de zitting nog iets extra's en niet onder de zweetbladen). Deze pad heeft ook nog eens een dik wollen laagje onderaan, dus tja... "Breed" was niet echt onverwacht.
Deze pad oog wel knap onder het zadel, maar ik hou het toch maar mooi bij de originele Ghostpad in het vervolg.
[ Afbeelding ]
ik heb gestemd Don.