Ik heb inmiddels nog niks gehoord van mij zadel, ja 2 weken geleden dat hij in productie ging. Mijn zadel is 21 augustus besteld. (met een verwachte levertijd van 8 tot 10 weken). Inmiddels zitten we al op 13 weken......
Wat gek is dat eigenlijk, iig ik had het niet verwacht
Goldie
Geplaatst: 22-11-13 08:26
Talida schreef:
Nog 1 nachtje slapen!
En en en?
Talida
Geplaatst: 22-11-13 11:28
Hij ligt veilig opgeborgen in mn logeerkamer Op stal durf ik hem niet te laten, en liefst heb ik hem midden in de huiskamer zodat ik er steeds naar kan kijken (of ruiken haha) maar dan zitten binnen no time de katten eraan. Ter plekke toch de boom aangepast naar iets smaller. Trainvet is duidelijk smaller dan grasvet haha. Ze heeft er ook wat meer vulling ingedaan, in de wrongen, want had in het begin idee dat ik wat losser zat, en daarna niet. Het ligt als een huis en tja verder kan ik er nog niet zo veel over zeggen. Paard is drie dus gelijk intensief een uur rijden en uitproberen gaat het niet worden. maar goed tis ene mooi zadel, heb gelijk de vullingen even gecheckt of het wel recht zat (ook na het verwisselen van de boom) kon er verder weinig op aanmerken. ja, mn stijgbeugels gaan er heel erg lastig aan, das wel jammer. Nu voor zover het lukt even beetje wat rijden
Goldie
Geplaatst: 22-11-13 17:08
Klinkt goed Ben erg benieuwd (foto )
Horsea_nl
Geplaatst: 22-11-13 17:38
Mijn zadels bevallen echt super! Heb een bruine voor mezelf en twee demo's.
Ik weer berichtje naar zadelmaker uitgedaan. Hij ligt echt niet lekker. Zoals hij in het begin lag was top, maar nu kussens ingezakt zijn niet fijn. Zadelmaker pas geweest, toen weer paar dagen zonder mopperend paard, nu weer feest.. Hij heeft helaas neiging tot naar voren kantelen. Boom smaller denk ik geen optie dan kussen te dicht langs schoft. Rekening al wel ontvangen maar ben nu op dit moment niet zo blij met zadel.
Ik sprak van de week een oud stalgenootje die ook ontevreden is. Zadel was, net als die van Belker, niet egaal gevuld waardoor haar paard na de eerste bosrit direct een drukking had. Ons zadel is nog steeds niet geleverd en ik ben bang dat het nu gewoon te druk is en de zadels daarom met wat minder precisie gemaakt worden.