Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
meiske1577 schreef:Ik heb mijn singel nu ook ongeveer een jaar. Ik hou mijn singel altijd bij met ledergel van Rapide. Altijd na het rijden met een droge handdoek de haren eraf en dan vetten met ledergel. Als mijn paard heel veel gezweet heeft gebruik ik eerst wat water om het zweet er af te krijgen en ik vet hem dan ook weer in met de ledergel.
Ik gebruik de ledergel voor al mijn leren spullen en die zien er nog super uit, sommige zijn al jaren oud.
Behalve de fairfax, ik kan je vertellen, mijn singel is ook helemaal verkleurd en het leer gekrakeleerd.
Ik ben ook van plan om binnenkort terug te gaan naar de winkel, want ik vind het toch eigenlijk ook echt niet kunnen voor zo'n dure singel.
Ik had de mijne bij van Rijs. Ik heb trouwens een bruine, de smalle variant en ik heb er erg lang op moeten wachten omdat hij nog gemat moest worden, hij was niet op voorraad bij Fairfax. Wellicht hebben ze destijds een slechte partij geleverd? Is jullie singel ook bruin?
ChocoBesnier schreef:Pfft vind dit wel niet kunnen voor deze prijs!
Zou een bontje erom helpen? bescherming tegen het zweet.
De mijne is nog steeeeeds niet binnen veronderstel ik want ik hoor niets.
Maar zou toch echt niet elk jaar een nieuwe moeten bestellen en dan weer een half jaar wachten....
vonneke schreef:ChocoBesnier schreef:Pfft vind dit wel niet kunnen voor deze prijs!
Zou een bontje erom helpen? bescherming tegen het zweet.
De mijne is nog steeeeeds niet binnen veronderstel ik want ik hoor niets.
Maar zou toch echt niet elk jaar een nieuwe moeten bestellen en dan weer een half jaar wachten....
Een bontje zou niet moeten hoeven...
mamendt schreef:Ik wil er ook een aanschaffen maar zit te twijfelen over de standaard of small. Mijn paard meet 21 tussen de benen bij de borst...pfff wat is wijsheid..
Iemand ervaring?