wow zadel echt zo "WOW"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:19

Claudia78 schreef:
Thanxxx :D (en zadels kwijt raken :+ )

zoek eens op
Noor bewegingswetenschappen
Zij verkoopt tweedehands wow.

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:24

Ja, daar heb ik al gekeken maar als zij naar mij toe moet komen dan ben ik al een godsvermogen aan reiskosten kwijt. 30 eurocent per gereden kilometer?
Even helemaal naar het noorden van Friesland :+

WonderWanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:30

Elco schreef:
WonderWanita schreef:
mooi :j

Ik zal binnenkort eens goede foto's maken van mijn zadel,
Afbeelding

Het zadel ligt wel achter over, de beugels hangen ook niet recht naar beneden..

ja dat klopt.. Helaas is daar niets aan te doen.. |( Marjolein zegt dat dat zelfs met een WoW niet is op te lossen.
( paard heeft een zadelrug/holle rug )

@seven: super mooi hoofdstel! neusriem staat inderdaad erg chique! :j

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 17:39

@WW: dan heb je mijn paard dr holle rug nog niet gezien en mijn WOW ligt echt netjes recht

edit: das nou juist de reden dat ik voor WOW ben gegaan, want ik kreeg geen een zadel passend. durf toch wel te zeggen dat Luna echt een xtreem lastige bouw heeft, holle rug, te lange rug en dan nog een een heeeele brede bommaat. zal even foto's uploaden

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 17:49

de bouw
Afbeelding

Afbeelding

en het zadel. Bontje dat eronder ligt is een sierbontje en verandert dus niks aan de ligging van het zadel. inmiddels ligt ie zelfs nog ietsje beter omdat ik een curved singel heb

Afbeelding

Snoevie

Re: wow zadel echt zo "WOW"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 18:07

goh dat zadel ligt wel enorm netjes op je paard!
was jij degene met het verkeerd passende zadel van het drunens ruiterhuis?

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 19:15

jup dat was ik!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 19:20

het paard van WW is nog extremer ten inste wat ik gezien heb. jou zadel lijtk inderdaad top te liggen lonnie

@ claudia hoe is het met en je fries, (je hebt mn equestor toen over genomen) misschien dat je via marjolein ook aan een 2de handse kunt komen die heeft tenslotte ook meerdere ingeruild tegen een nieuwe.
:D evt met andere zitting zodat je wel die 17 inch hebt

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 19:21

nóg extremer! dan ben ik wel benieuwd naar een foto zonder zadel!
bij mij was sowieso de boommaat al een probleem, alle andere zadels gaan niet zo breed. Heb van alle WOW's in Nederlands volgens mij wel de breedste!

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 19:38

Lon, het lijkt erop dat Luna minder schoft heeft in vergelijking met die van WW. Ze had deze al in het topic gezet:

WonderWanita schreef:
dit is mijn paard haar rug.
Afbeelding

WonderWanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 19:40

bij jouw ligt ie inderdaad heel mooi recht!
Tja, ik geloof dat Marjolein toch wel alles geprobeerd heeft wat mogelijk is.. en dit was nog de beste positie. Hiervoor heb ik ook 3 verschillende zadels gehad en toen was ik het ook zat, dus ging ik voor WoW. Jammer genoeg ben ik hier ook nog niet helemaal tevreden mee.. want ik vind ook dat een 100 procent goed passend zadel recht moet liggen..

schoft:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WRZOFN77.jpg
rug
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6ELHHHM4.jpg

edit:

aah iemand was me voor haha! Dat is haar rug inderdaad.
Korte rug, holle rug, hoge schoft , overbouwd

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:17

Citaat:
Afbeelding

Het zadel ligt wel achter over, de beugels hangen ook niet recht naar beneden..

ja dat klopt.. Helaas is daar niets aan te doen.. |( Marjolein zegt dat dat zelfs met een WoW niet is op te lossen.[/quote]

Gebruik je een corrigerde singel? ik vind de singelplaats toch behoorlijk naar voren liggen.

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:18

lonnie welke kleuren heb jij?? Erg mooi!

WonderWanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:18

Ja die ligt ook heel ver naar voren. Ik gebruik een banaansingel.

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:19

lonnie schreef:
de bouw
Afbeelding

Afbeelding

en het zadel. Bontje dat eronder ligt is een sierbontje en verandert dus niks aan de ligging van het zadel. inmiddels ligt ie zelfs nog ietsje beter omdat ik een curved singel heb

Afbeelding

OOO idd heel erg hol. wordt steeds nieuwsgieriger naar je paardjes ;)

Ik heb hetzelfde model maar dan in het zwart (saaaaaiiiii)
Laatst bijgewerkt door Schangah op 06-01-11 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:21

lonnie schreef:
jup dat was ik!

Wat hadden ze erop gelegd??? Bij mijn paarden euroriding (die heeeeeel goed pasten :n )

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:27

bij mijn paard idd ook euroriding, of ja, anatomica. heb die foto's bewaard, zal ze morgen wel eens oploaden, echt schandalig. Die foto's zal ik altijd bewaren, als er weer mensen zijn die beweren dat DR zooooo kundig is op het gebied van zadels!

Ik heb bij Luna nutmeg met donkerbruin. Ciera dr zadel is net omgedraaid, die is donkerbruin met nutmeg. Inmiddels wel al stukken donkerder geworden! morgen fotospam houden :D

ben nu planning aan het maken voor komende week, geef les op middelbare school en plan van vakantie tot vakantie wat i in de lessen ga doen, scheelt me doordeweeks erg veel tijd, maar het is zo saaaai. En moet nog 2 klassen...

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:37

lonnie schreef:
bij mijn paard idd ook euroriding, of ja, anatomica. heb die foto's bewaard, zal ze morgen wel eens oploaden, echt schandalig. Die foto's zal ik altijd bewaren, als er weer mensen zijn die beweren dat DR zooooo kundig is op het gebied van zadels!

Ik heb bij Luna nutmeg met donkerbruin. Ciera dr zadel is net omgedraaid, die is donkerbruin met nutmeg. Inmiddels wel al stukken donkerder geworden! morgen fotospam houden :D

ben nu planning aan het maken voor komende week, geef les op middelbare school en plan van vakantie tot vakantie wat i in de lessen ga doen, scheelt me doordeweeks erg veel tijd, maar het is zo saaaai. En moet nog 2 klassen...

Ja ben heel benieuwd.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:43

ben ook benieuwd naar de fotos, mijn ruin liep ook onder een euroriding toen we hem kochten. erg smal zadel en wipte achter erg

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:53

kan me niet concentreren :o dus maar even geupload:

foto's van zadel DR NADAT ze een nieuw en nog breder zadel hadden besteld. Het eerste zadel was al helemaal ellende, deze was nog breder. Ik wilde na de eerste keer al mn geld terug, maar wettelijk gezien moest ik ze eerst de kans geven om hun fout op te lossen en daar kwam dit zadel uit. Overigens was het advies van de baas van DR, nadat ik paard en zadel had ingeladen naar Drunen om hun geweldige kwaliteit van zadelpassen te laten zien, dat ik er maar een schuimrubber onderlegger onder moest gooien, want op dit paard zou geen een zadel passen 8)7 _-:( . nu ik er aan terugdenk begint mijn bloed weer te koken!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en zadel van Ciera in de omgedraaide kleuren:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:56

jeetje daar kan een hele trein onderdoor. en die kussen zullen ook lekker in haar lendenpartij geprikt hebben.
Onbegrijpelijk dat ze dit je wilde aansmeren.

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:57

Die foto`s kan ik me nog herinneren.
Ruiterspullen koop ik daar graag, maar zadels nee.
Heb er ooit een springzadel voor Viv gekocht een nieuwe, maar dat was geen succes.
Gaf aan dat het zadel niet goed lag, ja ik kon het zadel langs brengen dan zouden ze het opvullen. Heb er op aan gedrongen dat ze langs kwamen om het te controleren, want hoe wil je anders een zadel opvullen. Dat is me gelukt met pijn en moeite, zadel heeft nooit goed gelegen, heb het uiteindelijk verkocht.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:57

en ongelooflijk dat ik met hen in zee ben gegaan, was toen mn eerste nieuwe zadel dat ik kocht en heb me gewoon van alles wijs laten maken. Gelukkig ben ik op mn gevoel afgegaan en heb ik Marjolein om een second opinion gevraagd. Zij heeft me super bijgestaan! Helaas ben ik toen ongeveer een jaar bezig geweest met mn geld terugkrijgen van DR

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:59

ik ben bij DR niet meer welkom vrees ik :D. (niet dat ik dat wil, ze kunnen de plomp in met hun winkel)
heb toen uitgebreid verslag hier op bokt gedaan en een hoop stampij gemaakt. Als het goed is vind je mijn topic in de top 10 zoekresultaten bij google als je zoekt op Drunens ruiterhuis. Kreeg pasgeleden nog een e-mail, of ik het topic wilde verwijderen. Mooi niet dus, hoe meer mensen gewaarschuwd zijn hoe beter. Standaard maten gaat nog wel, maar van moeilijke/speciale/ brede ruggen hebben ze echt geen verstand. Heb toen zoveel reacties gehad van bokkers die hetzelfde hebben meegemaakt, niet normaal!

edit: op nr 3 als je dat intypt, mooi dus, wordt het vast veel gelezen!

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 23:02

nr 3 inderdaad

Maar ik kende je topic al