Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moragh schreef:Apart zadeltje, dat Hongaarse. Niet echt duidelijk wat het moet kosten?
Lijkt uit foto houten boom op soort vilt panelen te zijn?
Enig idee over lengte maten en breedte maten zpu natuurlijk wel fijn zijn...
*knip*
Om nog even on-topic te gaan: ik ben met malibaud in overleg om de zadels te gaan verkopen, dus dat zou erg leuk kunnen zijn!
mariska32 schreef:ik rij zelf met dit zadel [hier is hij net nieuw dus nog niet mooi gevormd]
er word wel raar naar gekeken hoor in het voorbij gaan maar het rijd heerlijk.![]()
Succubi schreef:Sorry, ik lees al een tijdje hier mee. Ik post niet omdat ik weinig zinnigs in te brengen heb, maar ben wel heel erg geïnteresseerd in niet engelse/aparte zadels.
Toevallig kwam ik gister een leuk zadel tegen op MP, misschien iets voor iemand hier?
http://link.marktplaats.nl/393061061
Succubi schreef:
Pasterza schreef:Het zadel was inderdaad erg stug en leek ook niet goed te liggen, voor zover ik daar dan verstand van heb.
Maar het was meer de geur van het zadel waar het paard bang van was, zelf rook ik niks, maar paard blijkbaar wel. Heb het maanden in de schuur laten luchten met een naar paarden stinkende deken er bovenop zodat er een andere geur op het zadel achter zou blijven. Dat hielp wel wat, in de zin dat ik het zadel met veel geduld erop kon krijgen. Nadat ik dat maandenlang had geoefend zat er weinig vooruitgang in, hij bleef angstig dus heb het maar verkocht.
Andere paarden hier op stal waren er ook bang voor![]()
Heb je een foto van jouw recado zonder schaap erop? Ben wel benieuwd hoe die van jou eruit ziet