Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mooney schreef:Maddy_Paola: dat was echt mega satisfying om toe te voegen, bedankt!
Daannvd92 schreef:Nou het heeft anderhalve week geduurd. Maar t onbekende groene dekje is binnen.![]()
Wat ik heb besteld:
[ [url=m/Mn1nDj.png]Afbeelding[/url] ]
Wat ik binnen heb gekregen;
[ [url=m/8fdojE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RTKGGb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pTowM0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cotton, geen suède, British racing green.
Valt net zoals de andere, dus niet groter.
Ik ben er blij mee!
(Vlekken zijn vd drupjes regen)
Rizette schreef:Het staat jouw paard goed! Maar toch wel raar dat je een ander dekje krijgt dan op de foto staat.
Daannvd92 schreef:Nou het heeft anderhalve week geduurd. Maar t onbekende groene dekje is binnen.![]()
Wat ik heb besteld:
[ [url=m/Mn1nDj.png]Afbeelding[/url] ]
Wat ik binnen heb gekregen;
[ [url=m/8fdojE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RTKGGb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pTowM0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cotton, geen suède, British racing green.
Valt net zoals de andere, dus niet groter.
Ik ben er blij mee!
(Vlekken zijn vd drupjes regen)
Dais_ schreef:Wow Maddy_Paola, wat een werk joh! en wat heb je een gave collectie!
Ik schrolde snel naar boven en beneden op mijn laptop en dan krijg je een heel grappig effect met al die kleurtjes*scrolt nog een paar keer*
Maddy_Paola schreef:Dais_ schreef:Wow Maddy_Paola, wat een werk joh! en wat heb je een gave collectie!
Ik schrolde snel naar boven en beneden op mijn laptop en dan krijg je een heel grappig effect met al die kleurtjes*scrolt nog een paar keer*
Ja heerlijk effect, wat ik al zei de witte loire ligt thuis en dan heb ik ook nog de cooling pads spearmint en grijs thuis liggen op het moment
mooney schreef:Flubberboot schreef:Relpda begint echt in de dekjes te groeien! Ze staan haar allemaal mooi!
Ja super fijn, denk dat ze uiteindelijk zelfs wel full kan hebben als ze zo door gaat. En dankje.
Nu Nim nog een paar schoppen onder de kont geven, zou leuk zijn als die ze uiteindelijk ook kan gebruiken.