Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Belker schreef:Mooney, Musk en Mink staan bij mijn foto’s.
[ [url=m/CyAgH9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5NBnNP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iSu9ZH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9B9w3R.jpg]Afbeelding[/url] ]
DinaxUllie schreef:Ik heb een smokey black paard en een aantal dekjes. Zal deze van de week even maken voor de collectie
lotte002 schreef:ik kan de collectie voor bont nog wel een heel eind aanvullen![]()
![]()
ik heb de volgende kleuren : suede : Denim , Fig , Paprika , Dijon , Lime en ik heb nog de rhone Prosseco en de rhone espresso ik zal binnenkort is tijd maken om van alles foto's te schieten
Laura_ schreef:Ik heb denim, midnight blue, mint, ice blue en een vos! Ik zal eens kijken of ik binnenkort wat foto's kan schieten!
BranwenGC schreef:Agradi heeft weer kortingen op lemieux. Ik heb de mist suede gescoord met 33% korting
Volgens mij had ik tegen mezelf gezegd, geen dekjes meer![]()
mooney schreef:BranwenGC schreef:Agradi heeft weer kortingen op lemieux. Ik heb de mist suede gescoord met 33% korting
Ik ben ook weer 5 dekjes rijker ondanks mijn koopverbodhad een paar mooie marktplaats treffers
BranwenGC schreef:Agradi heeft weer kortingen op lemieux. Ik heb de mist suede gescoord met 33% korting
mooney schreef:annaxmaex schreef:Mooney
Voor een zwart paard
De hunter green Loire
Of is de ruimte erom heen te krap?
[ [url=m/uibd2w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ywh8IZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foutje in de lijst, die is goed en zat al erinJouw azure en ice blue heb ik ook gebruikt, dus blijf vooral posten!
mooney schreef:Geen probleem! Dit weekend is ruim op tijd. We zijn toch al ruim over de aantal pagina's heenDus een weekje meer of minder maakt ook niet uit
Fotomakers: Let goed op dat je liggende foto's maakt met voldoende ruimte om het paard (paard met hele lijf, hoofd en benen op de foto). Met of zonder zadel erop maakt niet uit. Liefste niet tegen de zon in de foto nemen en als het kan met het hoofd naar links.
mooney schreef:xxxmh schreef:Ik maak morgen of zaterdag voor de haflinger wel de fig, wisteria en de frens rose!
[ [url=m/XJ6qoX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is deze foto goed voor de wisteria? Anders maak ik hem opnieuw.
Super, had hem over het hoofd gezien maar hij staat er nu in.
Nickeltje schreef:BranwenGC schreef:Agradi heeft weer kortingen op lemieux. Ik heb de mist suede gescoord met 33% korting
Dit had ik niet moeten lezen...
Ik heb voor de schimmel van mijn vriend een hunter green vz dekje gekocht. Hij heeft slechts 1 mooi passend dekje ( het paard is er ook pas drie weken), maar als die in de was zit, ligt er een dressuur dekje onder zijn vz zadel en dat past net minder lekker.
Beter excuus is er dan toch niet om met dergelijke korting toch dat tweede dekje te kopen...
Flubberboot schreef:BranwenGC schreef:Agradi heeft weer kortingen op lemieux. Ik heb de mist suede gescoord met 33% korting
Repeat after me: ik heb genoeg, ik heb genoeg, LeMieux is wel heel fijn… Nee ik heb genoeg, ik heb genoeg