Marjoleine89 schreef:anoukwendy schreef:Okee moet er nog eentje laten zien, deze vind ik echt zo tof
[ [url=m/IlDB3G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaa die heb ik ook bij elkaar, zo mooi
[ [url=m/gfXGRz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaaaa

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
minetje schreef:Die brick orange met deken vind ik echt heeeeel gaaf! Het is dat ik nooit met deken rij maar anders![]()
Ik heb weer een nieuwtje, maar weet niet of jullie er blij van wordenIk niet in ieder geval, maar wel goed voor de portemonnee
![]()
[ [url=m/JcyDBo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IqQRjv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T5LRkg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jenara schreef:Ik twijfel steeds weer of ik m'n brick orange wil houden of niet ..
Vind het op zich een héél mooie kleur, maar zo fel op mijn schimpie
Heb ook al gedacht om mss een beige of bruine bodywarmer te zoeken om het geheel wat zachter te maken ..
[ [url=m/Z7Vwpz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/P81LD9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jenara schreef:Ik twijfel steeds weer of ik m'n brick orange wil houden of niet ..
Heb ook al gedacht om mss een beige of bruine bodywarmer te zoeken om het geheel wat zachter te maken ..
Kiichi schreef:Ik ben normaal een stille meelezer, maar kan het toch niet laten om mijn setjes even te tonen! Met dank aan m'n vriend die me zo verwend heeft afgelopen kerst!
[ [url=m/S4vzmp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ESVigj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GDHk9o.jpg]Afbeelding[/url] ]
En m'n Brick Orange die nog wat beenbescherming kan gebruiken haha
[ [url=m/MQJ2wN.jpg]Afbeelding[/url] ]