@ Anouk: net ff in je RIJ-ITP gekeken, wat een stoere laarzen die bruine, mag ik vragen waar die van zijn?
afwasborstel
Geplaatst: 14-03-11 20:01
Ik heb bij mijn bruine zadel een singel van Kentauer (schrijf je dat zo??) is precies dezelfde kleur. Ik heb mijn beugelriemen nu onder mijn zweetbladen gedaan om ff te kijken of dat lekkerder zat... Boscrossslijtage heb ik trouwens ook zand en regen worden zadels niet heel knap van
Ik geloof het wel, hij heeft in elk geval die van mij ingeruild, dus neem aan dat hij die wel weer 2e hands doorverkoopt.
Masada
Geplaatst: 14-03-11 20:23
supertinkie schreef:
Masada schreef:
Heeft Arno ook al tweedehandszadels te koop?
Ik geloof het wel, hij heeft in elk geval die van mij ingeruild, dus neem aan dat hij die wel weer 2e hands doorverkoopt.
Wat was de reden dan dat je het zadel verkocht?
Evony
Geplaatst: 14-03-11 21:01
Masada schreef:
Heeft Arno ook al tweedehandszadels te koop?
ja heb ook een tweedehandse van hem gekocht
Noppert
Geplaatst: 14-03-11 21:10
Zo, ik heb mijn zadel binnen. Hij kwam net voordat we les hadden, dus toen het zadel goed lag, heb ik er gelijk mee in de les gereden. Paardrijjuf vond het opvallen hoeveel rechter ik op dit zadel zit. Paard liep ook lekker, na het rijden gelijk de rug gecontroleerd, maar dat zag er allemaal prima uit. 18 april komt Arno terug voor de controle en tussentijds komt ook de fysio nog, dus dat komt helemaal goed! Foto's volgen
ambre
Geplaatst: 14-03-11 21:10
Mijn singel en beugelriemen heb ik er bij afgedwongen.Had hij later wel spijt van geloof ik....Namen 2 zadels af en kom uit zeeland dus moest natuurlijk:KORTING!!!!
Een rondgenaaide met lak?Leuk!Bling hoef ik ook niet,vind bruin al genoeg opvallen. Ik heb hem een sms gestuurd over de hoofdstellen,niets terug gekregen.Sms hem tegen volgende week nog wel een keer.
Vorige week heeft hij bij ons nog een 2de hands verkocht,een mooie HB dynamic dressage.Goeie prijs ook.
Smsje terug gehad dat hij kijkt wat hij mee kan nemen. Ben heel benieuwd!
Anoukie
Geplaatst: 14-03-11 23:57
supertinkie schreef:
@ Anouk: net ff in je RIJ-ITP gekeken, wat een stoere laarzen die bruine, mag ik vragen waar die van zijn?
Van Derby, gekocht bij WinBinChes hier op Bokt. Heb nu 3 paar Derby's, allemaal bij haar besteld. Super laarzen .
supertinkie
Geplaatst: 15-03-11 08:34
Masada schreef:
Wat was de reden dan dat je het zadel verkocht?
Heb bij Arno een nieuwe besteld, en daar heb ik mijn huidige zadel op ingeruild. Maar das geen AB hoor das een ander merk wat voor geen meter meer op mijn paard past Had het even duidelijker moeten omschrijven denk ik hihi.
@ Anouk: bedankt voor je reactie!
TaeBo
Geplaatst: 16-03-11 20:32
Weet iemand trouwens waarom sommige mensen een kniewrong hebben zonder die stiksels ertussen. Die staan helemaal niet op zn site.
Laatst bijgewerkt door TaeBo op 16-03-11 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt