Is er dan veel verschil in zit?
Pmarena jij weet het vast wel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jomaro schreef:Zag de foto's van darkadia de barefoot cherokee classic voorbij komen. Nu vroeg ik mij af wat zit er nu voor verschil in de Cherokee classic en de london. Je ziet dat de wrong wel iets hoger zit bij de cherokee maar wat lengte betreft is het op 1 cm na gelijk.
Lous schreef:jomaro schreef:Zag de foto's van darkadia de barefoot cherokee classic voorbij komen. Nu vroeg ik mij af wat zit er nu voor verschil in de Cherokee classic en de london. Je ziet dat de wrong wel iets hoger zit bij de cherokee maar wat lengte betreft is het op 1 cm na gelijk.
De London is een dressuurmodel en de Cherokee een veelzijdigheidsmodel.
Pippaa schreef:Toffe broek Nachtlampje!
Ik vind je inderdaad net aan in het zadel passen. Als het je realistisch lijkt om af te vallen, zou ik er zeker voor gaan en dit zadel houden. Het staat super op je paardje!De lengte is inderdaad een stuk mooier dan de barefoot die je had.
ilangok schreef:pmarena schreef:Mja maar ik denk dat ze doelt op westernprintjes en geen saaie 1-kleurige pads?
Ja precies, ik heb ze wel zien langskomen maar die waren veel te lang.
ilangok schreef:pmarena schreef:Mja maar ik denk dat ze doelt op westernprintjes en geen saaie 1-kleurige pads?
minikatje schreef:ilangok schreef:
iceprincess had een gave op Lodewijk, maar ze is geband
edit:
http://i174.photobucket.com/albums/w112 ... M_1087.jpg
Met een mayatex ponyblanket over de pad met inlages
MilouNigel schreef:Het gaat om de Notting Hill. Ik heb hem tweedehands overgenomen en toen was er amper mee gereden. Ik had het zadel net 2 weken en toen werd mijn haflinger spier en hoefbevangen dus ik heb vandaag pas weer kunnen rijden en toen viel het mij op.