Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSlvna schreef:Dan zou ik persoonlijk zwarte indringverf nemen en een laklaag van een van de vershops voor de glimmende look. Kun je zelf kiezen welke finisher je neemt
94ninitjuh94 schreef:Ik wil mijn hoofdstel weer wat mooier zwart krijgen en ook wat glimmender, nou wilde ik indringverf gebruiken maar hoorde dat dat een beetje mat blijft. Hoe kun je dit toch wat glimmender krijgen of moet ik dan iets anders gebruiken? Ben iets minder fan van de leerverf omdat ik bang ben dat het eraf gaat als ik er vaak mee rij... Of is iedereen er heel tevreden over?
Leen_ schreef:94ninitjuh94 schreef:Ik wil mijn hoofdstel weer wat mooier zwart krijgen en ook wat glimmender, nou wilde ik indringverf gebruiken maar hoorde dat dat een beetje mat blijft. Hoe kun je dit toch wat glimmender krijgen of moet ik dan iets anders gebruiken? Ben iets minder fan van de leerverf omdat ik bang ben dat het eraf gaat als ik er vaak mee rij... Of is iedereen er heel tevreden over?
Gewoon met schoenpoets erover. Je hebt ook opblinksponsjes waar een product in zit wat het blinkender maakt. Gaat perfect en kost 10keer minder dan een flesje bestellen van angelus.
94ninitjuh94 schreef:Leen_ schreef:[quote="94ninitjuh94"
Ik wil mijn hoofdstel weer wat mooier zwart krijgen en ook wat glimmender, nou wilde ik indringverf gebruiken maar hoorde dat dat een beetje mat blijft. Hoe kun je dit toch wat glimmender krijgen of moet ik dan iets anders gebruiken? Ben iets minder fan van de leerverf omdat ik bang ben dat het eraf gaat als ik er vaak mee rij... Of is iedereen er heel tevreden over?
[/quote
Gewoon met schoenpoets erover. Je hebt ook opblinksponsjes waar een product in zit wat het blinkender maakt. Gaat perfect en kost 10keer minder dan een flesje bestellen van angelus.
gaat dat niet afgeven als het nat wordt van het zweet ofzo?anders ga ik inderdaad dat gewoon doen!
Leen_ schreef:Nee hoor, gewoon de bovenkant. Maar ik bedoel het wel na de indringverf. Dus niet je hoofdstel kleuren met zwarte schoenpoets wat dat geeft wel af. Dus gewoon een blanke schoenpoets of zo een sponsje met product.
94ninitjuh94 schreef:Leen_ schreef:Nee hoor, gewoon de bovenkant. Maar ik bedoel het wel na de indringverf. Dus niet je hoofdstel kleuren met zwarte schoenpoets wat dat geeft wel af. Dus gewoon een blanke schoenpoets of zo een sponsje met product.
Okee, maar ik heb een rond genaaid hoofstel zeg maar dus kan niet echt alleen de buitenkant doen.. Maar ik ga eventjes kijken bij de schoenmaker dan
maria1991 schreef:Zo. ik ben een beetje prettig gestoord. Van mijn laarzen verven heb ik een maandenlang project gemaakt. Ik heb ze een aantal maanden geleden al eens gepost. Ik wilde ze toen zsm geverfd hebben maar dit was geen succes. Na 1 keer rijden waren ze al gescheurd en lelijk. Ik heb toen alles er af gehaald met aceton. Dit was een kl#$%# werk maar lukte wel. 3 pakken watten en 2 flessen aceton later had ik weer zwarte laarzen. Vaal en beschadigd dus mooi zwart werden ze niet meer. Nu ben ik al weken lang aan het verven. Hele dunne lagen en elke week 2 a 3 lagen. Ik ga door tot t flesje leeg is en ga er dan nog met zijdeglans finisher overheen. Hoop dat ze nu mooi blijven!
LiiNd_Y schreef:maria1991 schreef:Zo. ik ben een beetje prettig gestoord. Van mijn laarzen verven heb ik een maandenlang project gemaakt. Ik heb ze een aantal maanden geleden al eens gepost. Ik wilde ze toen zsm geverfd hebben maar dit was geen succes. Na 1 keer rijden waren ze al gescheurd en lelijk. Ik heb toen alles er af gehaald met aceton. Dit was een kl#$%# werk maar lukte wel. 3 pakken watten en 2 flessen aceton later had ik weer zwarte laarzen. Vaal en beschadigd dus mooi zwart werden ze niet meer. Nu ben ik al weken lang aan het verven. Hele dunne lagen en elke week 2 a 3 lagen. Ik ga door tot t flesje leeg is en ga er dan nog met zijdeglans finisher overheen. Hoop dat ze nu mooi blijven!
Ik ben inderdaad ook al erg lang bezig met verven. zitten nu denk ik 12 lagen op ofzo, ben begin december al begonnen![]()
Wil er denk ik 20 lagen ofzo erop hebben. Heb er nu al een hele poos niks meer aangedaan wegens tentamenweken van school