Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben dr helemaal trots op, dat hij gegroeid was wisten we natuurlijk maar zo veel is natuurlijk wel heel leuk
heb al 4 weken wachttijd erop zitten
nog 2-4 weken...
kon hij iig al besteld worden en tegen dat hij er dan is, heb ik al het geld bijeen. Zinn schreef:hihi, ik heb 6 weken wachttijd er bij geteld om te sparenkon hij iig al besteld worden en tegen dat hij er dan is, heb ik al het geld bijeen.
Hoef je niet van te voren te betalen of een aanbetaling te doen? Dat scheelt inderdaad al zeg!Prisjee91 schreef:Zinn schreef:hihi, ik heb 6 weken wachttijd er bij geteld om te sparenkon hij iig al besteld worden en tegen dat hij er dan is, heb ik al het geld bijeen.
Hoef je niet van te voren te betalen of een aanbetaling te doen? Dat scheelt inderdaad al zeg!
Maar hou er rekening mee dat ik spring en dressuur zweetbladen wil, dus ben waarschijnlijk een stuk duurder uit haha!
ik mag gewoon betalen bij levering
want wie weet is het niet goed...ga ik niet vanuit, maar als het over zoveel geld gaat, ben ik toch een stuk voorzichtiger
Heb bv ook zadels van bij Emmers, als het zadel op voorraad was, kreeg ik die zo mee en daar mocht ik ook gewoon achteraf betalen
een ander zadel moest wel op bestelling en daarvoor moest ik 100 euro aanbetaling doen en de rest achteraf. Vind ik wel netjes, kan je iig eerst testen en voelen dat het goed is voor je een bom geld neerlegt.
Lekker longeren en ik heb pas mijn eerste les dubbele lijnen gehad, vond ik ook al heel leuk om te doen, dus gaan we daar wat op oefenen ondertussen
valt ze iig niet terug in conditie ofzo

mn ruin was erg lastig en kreeg je bijna niet rustig de eerste pas-sessie stond hij met de neus op de grond de wachten tot we klaar waren
alleen het doorzitten nog niet uitgebreid kunnen testen (was ik gewoon vergeten
), dus ik hoop dat dat ook lukt. Verder liep mijn paard super, dus veel redenen om te twijfelen had ik op dat moment niet, haha