hoe zeg is dat nu eens ? Het geeft meer steun langs mijn been. Ik vind het echt een heel groot verschil ! Ik kan nu ook weer met MH laarzen rijden. Met de gewone bladen zat de bovenkant van mijn laarzen onder het zweetblad. Echt niet fijn.
ik weet nu al dat ik het ook fijner ga vinden deze zitten net onder mn kuit en willen daar wel een sknijpen door mn laarzen
heb trouwens vandaag een hoofdstel gekocht een stubben in de kleur tobacco die gaat er hopelijk goed bij passen wel met smalle neusriem amar daar kan ik wel weer 1 bij zoeken die wat breder is
WonderWanita
Geplaatst: 04-01-11 19:38
ik heb juist extra korte zweetbladen besteld Bij mij zit het nu precies goed. Eerst had ik altijd bij elk zadel dat ik moeilijk been kon geven doordat het zweetblad in de weg zat.
Ik ben dan ook maar 1.58m
Seven
Geplaatst: 04-01-11 19:40
heb je foto van je zadel ww?
dit is t model hoofdstel trouwens
WonderWanita
Geplaatst: 04-01-11 19:50
mooi
Ik zal binnenkort eens goede foto's maken van mijn zadel,
he he vandaag voor de tweede keer weer op mijn wow gezeten (wel met een paard eronder) . 15 minuten gestapt en niets gebeurd Vrijdag gaan we het weer proberen......
#Ymke#
Geplaatst: 04-01-11 22:21
Ik ben 1.83 met meer been en heb ook gewone zweetbladen, vond verlengde juist helemaal niet fijn. Kon daar m'n bovenbenen niet in kwijt op een of andere manier.
ik ben 1.76 en heb ook gewone zweetbladen. heb nog nooit met verlengde zweetbladen gereden en is me ook nooit verteld dat ze bestaan, maar zit prima met de gewone
steinstein
Heb zelf met de gewone zweetbladen gereden en daar kon ik heerlijk op rijden, maar er zijn verlengde besteld.
steinstein
Geplaatst: 04-01-11 23:50
Foutje
pantarhei
Geplaatst: 05-01-11 08:57
iemand nog interesse in het volgende zadel? Is van stalgenoot wiens paard met pensioen is, zadel is ca 5 jaar oud en ziet er top uit
Wow deep seat 17 inch Fixed dressuur zweetblad D kussen met tab (Is standaard tussenkanaal) Zitting gecurved (met bruine bies) Headplate 2
wordt denk ik kaal verkocht
Maris
Geplaatst: 05-01-11 12:16
#Ymke# schreef:
Ik ben 1.83 met meer been en heb ook gewone zweetbladen, vond verlengde juist helemaal niet fijn. Kon daar m'n bovenbenen niet in kwijt op een of andere manier.
dat klopt wel een beetje Ymke, ik heb nu verlengde zweetbladen waarbij mijn knie wel gewoon wat naar voren kan, dat is wel nodig idd. Anders zou ik ook niet lekker zitten.