Ik ben nog steeds aan het zoeken voor een bruin (donkerbruin) wedstrijdshirt, maar lijkt wel onvindbaar.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
candalisa schreef:Mijn ruitertjes pakketten kwam vandaag al
Binnen!! Ik
Had nog wat goodies dus maar even een keer mijzelf verwend.
[ [url=m/QlNdhm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OZ3qBJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MFgnUI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hQy0YO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn nieuwe wedstrijd set
En deze stond ik een tijdje op te azen.
[ [url=m/BWu2U1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus we kunnen gaan knallen!!
Borahlover schreef:Heel gaaf allemaal![]()
Ik ben nog steeds aan het zoeken voor een bruin (donkerbruin) wedstrijdshirt, maar lijkt wel onvindbaar.
MyWishMax schreef:Borahlover schreef:Heel gaaf allemaal![]()
Hoe donker? Ik heb er 1 van fairplay, was een van de weinige die een bruine kleur aanbood in verschillende modellen. Maar is niet donkerbruin. Maar ik heb dat probleem ook met oornetjes. In de zomer wil ik die graag gebruiken want mevrouw haat vliegen om hoofd / oren. Ik wil een bruine kleur, of bijpassend bij jasje en tuig of passend bij voskleur.
Ik wil geen andere kleuren oornetjes, vooral bij lichte of opvallende kleuren trek je heel veel aandacht daar naartoe en kan het kleine foutjes enorm uitvergroten.
Mooi dames! Allemaal iig goed voorbereid voor het starten haha
candalisa schreef:Dankjullie wel! Ik had de Amalfi coast wel wat feller verwacht. Hij is eigenlijk dezelfde tint als de Lemieux ice blue maar desondanks vind ik hem heel sjiek.
Ik was al lang op zoek naar een wedstrijd set in Bordeaux helaas kan ik geen passend jasje vinden die vallen echt smal en getallieerd. Dus nu super blij dat ik zo wel een setje heb en met de tijd wel een jasje kan vinden om hem compleet te maken
Ben benieuwd naar de foto’s van degene die hem ook hebben gekocht!
XiiaaooNaa schreef:Guyyyssss!
Vandaag na 10 weken rust naar Utrecht gegaan met mn paard voor de controle.
Had alle hoop eigenlijk al opgegeven maaaaaar zonder tegenslagen kan ik er eind dit jaar weer op
XiiaaooNaa schreef:Guyyyssss!
Vandaag na 10 weken rust naar Utrecht gegaan met mn paard voor de controle.
Had alle hoop eigenlijk al opgegeven maaaaaar zonder tegenslagen kan ik er eind dit jaar weer op