Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphara schreef:Was er niet iemand die in het vorige topic al heel lang opzoek was naar een limited ES No Boundaries Olive?
Er staat er nu één in goede conditie op marktplaats:
https://link.marktplaats.nl/m1651144313 ... nt=app_ios
gewoonmarie schreef:Samantha_ schreef:Wel weer een voordeel van single zijn, geen man of vriend die zich bemoeit met wat je koopt en of het niet al genoeg is.
Hier zijn er wel anderen die zich er mee bemoeien als ik weer een dekje oid op insta plaats![]()
M’n pensionhouder zegt ook altijd, dat er niet 1 paard zo verwend is als die van mij.
Black beauty verdiend nou eenmaal van alles het beste
_coquette_ schreef:Nee ik vind het juist wel jammer dat mijn paard geen mooie deken waard is! Anders had ik graag de champagne of navy van es gehad! Maar helaas zien ze er hier na 5min zo uit...
[ [url=m/q3xRMY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iriscope schreef:_coquette_ schreef:Nee ik vind het juist wel jammer dat mijn paard geen mooie deken waard is! Anders had ik graag de champagne of navy van es gehad! Maar helaas zien ze er hier na 5min zo uit...
[ [url=m/q3xRMY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn man klaagde gisteren ook dat ik teveel dekjes heb, nadat ik ze op de foto had gezet. En hij heeft die in NL nog niet eens gezien...
Iriscope schreef:Mijn man rijdt endurance, die heeft een ander zadel dan ik, deze is van hem;
[ [url=m/Ex7CPA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij gebruikt andere dekjes, die de druk nog iets meer verdelen en die kleiner zijn ivm het vele zweten.
Ik gebruik zijn zadel vaak om zadelmak te maken, ze passen op elk paard en je hebt er wat meer grip in dan een dressuurzadel.
(en tussen haakjes, wat staat die ES haar gaaf he)
Ik durf mn PS/ES niet te gebruiken met dit zadel omdat ie op andere plekken zadelvegen geeft en je die dan met mn dressuurzadel ziet.