Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Duhelo schreef:ik denk dat de inlages van de burioni niet stevig genoeg zijn onder een BF zonder vps (toch niet die van de pads zonder verwisselbare inlages, de pad voelt stevig en een beetje stug aan, maar de inlages kan ik met twee vingers wel indrukken. In combi met iets zwaarder en geen vps denk ik dat dat te weinig is. De inlages van barefoot of mijn dubbeldikke inlages zijn toch beduidend veel steviger.)
Als je een pad met verwisselbare inlages neemt zie ik echter geen problemen en kun je erinstoppen wat nodig is ...
bumper schreef:Duhelo schreef:ik denk dat de inlages van de burioni niet stevig genoeg zijn onder een BF zonder vps (toch niet die van de pads zonder verwisselbare inlages, de pad voelt stevig en een beetje stug aan, maar de inlages kan ik met twee vingers wel indrukken. In combi met iets zwaarder en geen vps denk ik dat dat te weinig is. De inlages van barefoot of mijn dubbeldikke inlages zijn toch beduidend veel steviger.)
Als je een pad met verwisselbare inlages neemt zie ik echter geen problemen en kun je erinstoppen wat nodig is ...
Dankje. Ik ga wel op zoek naar zo iets. Zoek een niet te dure omdat ik verwacht dat ik geen traditioneel zadel vormig dekje zal blijven gebruiken.