Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
X_Michelle_X schreef:Iemand al ervaringen met de beschermers het warme zonweer van gisteren?
The_Cat schreef:Fleece? Nou dat lijkt me geen goede optie om daar tussen te proppen..
VWestra schreef:van de snug boots heb je daar wel echt de medium front van? Als je namelijk de Medium hund hebt dan past de M toch wel? Misschien nameten?
Je kan van de pro post mesh een maat M bestellen en als het bij de voorbenen te groot is voor de achterbenen gebruiken of verkopen. Die maat raak je makkelijker kwijt dan de S denk ik persoonlijk.
Moet ik wel zeggen, ik heb de snug boots maat L bij de voorbenen en voor het mooie vind ik ze net te lang
[ [url=m/HMr3pO.jpg]Afbeelding[/url] ]
dus ik denk dat ik van de pro sport een maat M en L ga bestellen (voor en achter).
Dan zou je wel weer een S kunnen nemen ....
Majken schreef:Heeft er iemand van jullie ervaring met HKM peesbeschermers?
Ik zit te denken om deze te bestellen:
https://www.agradi.nl/hkm-beenbescherme ... lauw-s.htm
Nu heb ik ergens gelezen dat deze ook voor achter gebruikt kunnen worden. Iemand die daar toevallig wat over weet? Ook de maatgeving is niet te vinden. Ik heb een e-pony van 1.56, en heeft van BR maat full. En moet ik dan voor achter 1 maat groter pakken denken jullie?
Majken schreef:Heeft er iemand van jullie ervaring met HKM peesbeschermers?
Ik zit te denken om deze te bestellen:
https://www.agradi.nl/hkm-beenbescherme ... lauw-s.htm
Nu heb ik ergens gelezen dat deze ook voor achter gebruikt kunnen worden. Iemand die daar toevallig wat over weet? Ook de maatgeving is niet te vinden. Ik heb een e-pony van 1.56, en heeft van BR maat full. En moet ik dan voor achter 1 maat groter pakken denken jullie?
bontejames schreef:Ik heb ook nogsteeds geen goede peesbeschermers gevonden.. Heb nu eskadron flexisoft cross en country beschermers voor en achter. Deze gebruik ik in het bos. Bevallen goed en sluiten mooi aan. Wel zijn de benen iets nat na het rijden maar dan spuit ik ze gewoon af. Verder heb ik nog Br standaard peesjes en strijklappen. Deze gebruik ik bij de ponyclub lessen alleen zijn de benen ook iets nat na het rijden.
Heb al zoveel peesbeschermers geprobeerd maar, of ze sluiten niet goed aan, of de pezen worden echt te warm.
Ik probeer verder al zoveel mogelijk zonder peesbeschermers te rijden omdat dit natuurlijk het beste is. Maar in het bos en met springen vind ik goede bescherming toch wel belangrijk.
Zijn er nou echt geen goede peesbeschermers voor, voor EN achter als set onder de 100,- euro. Waar de benen droog en niet warm onder vandaan komen na het rijden? Iemand suggesties laat het mij weten!
MoniekV schreef:bontejames schreef:Ik heb ook nogsteeds geen goede peesbeschermers gevonden.. Heb nu eskadron flexisoft cross en country beschermers voor en achter. Deze gebruik ik in het bos. Bevallen goed en sluiten mooi aan. Wel zijn de benen iets nat na het rijden maar dan spuit ik ze gewoon af. Verder heb ik nog Br standaard peesjes en strijklappen. Deze gebruik ik bij de ponyclub lessen alleen zijn de benen ook iets nat na het rijden.
Heb al zoveel peesbeschermers geprobeerd maar, of ze sluiten niet goed aan, of de pezen worden echt te warm.
Ik probeer verder al zoveel mogelijk zonder peesbeschermers te rijden omdat dit natuurlijk het beste is. Maar in het bos en met springen vind ik goede bescherming toch wel belangrijk.
Zijn er nou echt geen goede peesbeschermers voor, voor EN achter als set onder de 100,- euro. Waar de benen droog en niet warm onder vandaan komen na het rijden? Iemand suggesties laat het mij weten!
Er zijn hier veel mensen positief over de Le Mieux snug boots, misschien even een paar pagina's terug lezen..