). Alleen op het allerlaatste stukje een mini-drafje gedaan en daarbij zaten die wrongen wat in de weg precies. Maar echt in draf of galop heb ik het dus niet echt kunnen uittesten. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Alleen op het allerlaatste stukje een mini-drafje gedaan en daarbij zaten die wrongen wat in de weg precies. Maar echt in draf of galop heb ik het dus niet echt kunnen uittesten.
)

youaremystar schreef:Hallo!
Nadat ik door jullie super ben geholpen met mn boomloos zadel, wou ik jullie toch nog een keer om raad vragen. Heeft iemand ervaring met het volgende dek? Of lijkt het een goed dek te zijn?
http://www.horsetopshop.com/FRA-Unica-p ... ate=dialog
alvast bedankt

ilangok schreef:pmarena schreef:Mja maar ik denk dat ze doelt op westernprintjes en geen saaie 1-kleurige pads?
Ja precies, ik heb ze wel zien langskomen maar die waren veel te lang.
Hoe het zit met de ruggengraatvrijheid durf ik zo niet te zeggen...Maar met western pony moet je toch wel wat kunnen vinden via google ook? 
Bedoeling was eigenlijk passervice, maar stond nu een mooie dichtbij huis te koop, en hij mag terug als ie niet goed ligt.